2e gaatje >> moeder overhalen

nou jullie lezen het al , hoe haal ik mijn moeder over voor een 2e gaatje ??

kben 13

Dus je hebt je 1e al?
Waarom zou de 2e dan zo een probleem zijn?

je kan het vragen voor een goed rapport, je verjaardag of kerst ofzo. zoiezo als ze nee zegt niet beginnen zeuren want dan gaat je moeder denken dat je kinderachtig bent en kan je het helemaal vergeten.

als ik jouw was zou ik het zo aanpakken: eerst gewoon vragen, zegt ze nee dan wacht je een tijdje. als je dan bv een goed rapport hebt of tis een speciale dag en ze vraagt wat je wilt kan je zeggen van “nou ik wil nog steeds een tweede gaatje”. je kan ook voorstellen dat je het zelf betaalt, als je er dan voor spaart merkt ze ook wel dat je het meent.

oke dank jullie nog een week en dan is er weer een blok voorbij !! dus nog 2weekjes en dan heb ik mn rapport

ik vroeg het, ik kreeg het :blush:
kus, succes

ik mocht het eerst ook niet toen was ik ook 13 d8 ik of 14 ik weet het niet echt meer zo goed…
maar mijn vader maakt bijna nooit ergens een groot probleem van en mijn broertje kreeg toen ook een computerspel ofso en toen kreeg ik mijn xtra gaatje :grinning:

oftewel vraag het gewoon aan je ouders als ze in een goeie bui zijn en als ze nee zeggen vraag waarom het niet mag… en zorg ook dat je een goeie reden hebt waarom je het graag wilt :angel: want als je bijv. zegt iedereen heeft het dan mag het waarschijnlijk helemaal niet meer…

woww… anders is het ff een heel lang stuk wat helemaal nergens over gaat

ik snap echt niet wat mensen mooi vinden aan een 2de gaatje O.o

gewoon doen :’)
heb ik ook gedaan met mn 13 gaatjes :’)

WHahxd ik mocht het gelijk, heb nou drie gaatjes en men moeder zelf ook:P

myn moeder had zelf ook een 2e gaatje dus toen ik het vroeg zij ze gwn ja:)
ik was toen ook 13 en mn 3e gaatje kreg ik toenk 14 was:)

Je hebt je eerste toch al, dus die 2 erbij maakt ook niet meer uit :stuck_out_tongue:
Vraag als ze in een goede bui zijn, en kom idd met een goede reden…

Btw, ik had m’n tweede gaatjes ze toen ik 11 was

ik heb er in iedere oor drie. maar ik heb de 1e laten zetten en de andere twee zelf doorgeprikt met een zweeroorbel:P en eerst mocht het niet van me moeder maar toen vond ze het wel goed.

prik je het zelf door :astonished:

gek… weet je wel dat dat niet goed is :astonished:

niet dat het me wat uitmaakt je moet het zelf weten

doorblijven zeuren XD
ik mocht het eerst niet en toen wel.
kga ook nog binnenkort ooit een derde laten zetten.

mwa, m’n moeder had ooit een 2e gaatje… het is nu dicht gegroeit en ziet er groen uit (8
& ik mag d’r gewoon geen, want daar krijg ik ‘spijt’ van :pensive:"

ik kreeg mijn eerste toen ik 4/5 was en mijn 2e met kerst toen ik 10(?) was,
gewoon door blijven zeuren

dank u allemaal

ik ging naar denbosch, met mn oma
entoen had ikhet gewooon gedaan , zonder te vragen
dacht wel adt het mocht.
ze is er niet boos om geworde;p

x.

Waar maken je ouders een probleem over als je nou een septum piercing wou ok , maar een 2e gaatje xD