2e date!

Heey ben ik weer!

Voor de gene die mijn topic hebben gelezen over de bios, het ging helemaal goed en was niet ongemakkelijk! ( we hebben niet gezoend alleen knuffel) ,
Nu komt hij hier vanavond alleen ben ik heel zenuwachtig omdat we thuis een film gaan kijken!! En als het aan mij ligt gaan we zoenen maar hij is ook verlegen volgens mijā€¦
Iemand nog tips?? (Ook graag dat de avond soepel verloopt :flushed:)
xx

Wat leuk dat jullie eerste date een succes was!

Als ik jou was zou ik van tevoren alvast een beetje kijken welke film je leuk lijkt om te gaan kijken, want dat was bij ons altijd een beetje ongemakkelijk omdat we niet wisten wat de ander leuk vond :cold_sweat:

Verder gewoon kijken hoe het loopt, het komt vast allemaal goed! :hugs:
Veel plezier x

Maar wanneer is het beste moment op hem te zoenen :flushed:?

Ik denk dat dat moment er vanzelf van komt! Succes!

Hoe was het? :slightly_smiling_face:

Het was echt heel leuk! We hebben de hele avond gepraat en niet eens een film gekeken! de tijd ging zoo snel! Buiten werd ik echt zoooo verlegen en gaf ik alleen een knuffel maar hij draaide zn hoofd bijā€¦ later appte hij dat hij er spijt van had. Kun je me tips geven om het gewoon te doen en niet dat ik in een keer dichtklap :flushed: :flushed:

Jammer genoeg dus niet! Kun je me tips geven hoe ik het wel moet doen en dat ik niet verlegen wordā€¦ :flushed:

ik denk hem vooral op zijn gemak stellen, en ook laten zien dat jij hem echt leuk vind

Hoe is het gegaan ?!?!?!

Ik zal het proberen alleen ben ik zelf ook heel verlegenā€¦ :hugs:

Het was super leuk en gezellig, zo was de tijd zo voorbij en hebben we alleen gepraat :flushed: