2de gaatje

Ik wil heel graag een 2de gaatje maar dat mag niet van mijn ouders. Mijn moeder zegt dat ik er goed overna moet denken en als ik 16 ben en nog steeds wil dan wel mag. Maar mijn vader is er fel op tegen. Hoe haal ik mijn ouders over om nu een 2de gaatje te nemen?

kuzzies

Gewoon wachten. Ik wil het ook heel graag, maar mag ook pas van mijn ouders als ik 16 ben, gewoon nog iets meer dan 1 jaartje wachten (in mijn geval dan) zodat je in de tussentijd er ook nog over na kunt denken.

Ik ben nu 15, en heb mijn 2e gaatje op mijn 13e gekregen. Mijn ouders deden er heel chill over, maar ze zeiden wel dat ik er niet meer krijg (: Tsja, ik zou gewoon afwachten en er nog eens goed en rustig over praten

Ik ben nu 13 en ik heb dus echt geen zin om 3 jaar te wachten. Mijn vader deed er al zo moeilijk over bij mijn 1ste gaatje en nu al helemaal.

Misschien ben je als je 16 bent al van gedachten veranderd en wil je niet eens meer een 2e gaatje. Je kunt echt het beste gewoon nog even ermee wachten.

Ik neem toch aan dat je het over oorbellen hebt… Ik werk zelf in een sieradenwinkel en wij mogen 1e en 2e gaatje gewoon in de winkel schieten, daarna wordt het pas piercen omdat je dan bij je kraakbeen komt.
Het is ook zo dat het schieten niets voorstelt en je kan hem makkelijk weer uit doen / dicht laten groeien??
Als ze er echt op tegen zijn hebben wij ook van die kleine magneetjes. Je voelt niet dat ze er zitten en het ziet er precies hetzelfde uit.

Mijn tweede gaatje heb ik gedaan met mijn moeder erbij voor mijn 15e verjaardag, en toen wilde ik een 3e gaatje in beide oren, wat niet mocht. Toen heb ik 't wel gedaan en de boosheid viel wel mee.

ik wist dat als ik het ging vragen mijn ouders het niet goed vonden. dus heb ik het niet gevraagd maar het gewoon gedaan.
ze waren uiteindelijk niet boos ofseuw maar vonden het ook niet heel mooi staan haha.
dus… gewoon doen :stuck_out_tongue:

Inderdaad gewoon wachten. als je erom gaat zeuren mag het misschien al helemaal niet meer :slightly_smiling_face:

‘kuzzies’ terug!!

Ik was 15 en had het gewoon gedaan ookal waren mijn ouders er op tegen.
Waren ze de eerste dag niet blij mee maar daarna zeiden ze er niks meer over.
Hiermee wil ik niet zeggen dat je dat ook doen maar uiteindelijk gaan ze er wel relaxed over doen.

Mijn ouders hebben er nooit moeilijk over gedaan en zijn zelfs mee geweest. Heb 'm denk ik 2 maanden gebruikt en nu draag ik nooit geen oorbellen meer.

ik wilde voor mijn 14e verjaardag al 2e gaatjes. dit mocht toen ook niet, maar na mijn 15e had ik het er nog steeds over, en mam vond dat als ik het al zo lang wilde, het goed was, omdat ik er lang genoeg over nagedacht heb

Ik zou wachten, misschien kan je in plaats van je tweede gaatje sieraden als ear cuffs dragen? Want ik wil er graag ook eentje maar ik kom er maar niet aan toe om hem te laten zetten en dan compenseer ik dat met zulke sieraden, haha.

Ik wil dat ook maar past niet echt helemaal meer naast me tunnels :'D

Tsja, ik zou eigenlijk moeten zeggen: wacht tot je 16e.

Maarja, ik mocht zelf eigenlijk ook geen 2e gaatje, en heb ze toen gewoon zelf geprikt. :’)

Ik heb inderdaad van die magneetjes gekocht bij de claires. Ik was helemaal blij maar ik heb die dingen nu 2 dagen en heb er niks meer aan want ik liep 1 keer de trap af met mijn magneetje in mijn oor en meteen was het weg. helaas.

OMG die dingen zijn echt te gaaf!!! waar koop je die?

@Wrikkelgat, da’s best wel een slimme oplossing! (:

@CocoVanille: ik verkoop earcuffs, zie m’n verkooptopic haha. of is dit reclame?

@krullevaar waar staat dat topic?

@CocoVanille Haha dit is de link:

http://forum.girlscene.nl…en__/list_messages/239539