2de gaatje

Ik ben van plan morgen tweede gaatje(s) te laten schieten in mijn oren.
nu mijn vraag: zou ik het enkel in oor doen of beide? En welk oor dan? en wat voor oorbellen doen jullie in je tweede gaatje?

ik zou in beide oren doen en dan gwn knopjes, ik ben het zelf ook van plan

Beide oren.
Ik heb in beide oren 4 en ik doe in de extra 3 altijd kleine knopjes/steentjes en de 1e een grotere oorbel.

Beide, anders vind ik het er echt heel raar uitzien. En gewoon… knopjes ofzo?
Ik heb 3 gaatjes aan beide kanten maar ik draag nooit oorbellen xD Toen ik dat nog wel deed vaak in de onderste van alles en nog wat (van knopjes tot hangers) en daarboven knopjes of hele kleine ringetjes

up

Beide oren, 1 oor is een beetje raar of je moet hem boven in je oor doen.

ik dacht het eigenlijk maar in 1 oor te doen, maar oke miss toch 2 dan :slightly_smiling_face:

bedoel je dat je geen oorbellen wilt of als in ‘niet laten schieten’ maar wel piercen dus?

Als ik dat zou doen, zou ik er ook maar ééntje nemen…

Ik heb zelf in allebei mijn oren eerste en tweede gaatjes. Bij mijn linker oor heb ik nog een derde er boven en bij mijn rechter oor heb ik er eentje boven in (helix) en ik vind juist die ongelijkheid zo mooi.

En je kan er nog altijd een bij laten schieten (:

Ik zou in allebei doen. Vind ik mooier staan.

Beide, heb ik ook is veel leuker ! In het bovenste gaatje doe ik vaak knoppen en onderste gewoon oorbellen naar keuze .

Ik wil al super lang een 2e gaatje maar kmag niet van mijn ouders :frowning_face:
als ik jou was zou ik er 2 doen dat vind ik mooier en anders krijg je ook van die flauwe opmerkingen van: hé ben je je andere oorbel verloren? enzo

ik vind het zelf nooit zo mooi,
maar als je het doet, zou ik er twee doen.
Anders vind ik het een beetje jongensachtig ofzo?

Ik zou het gewoon in allebei je oren doen, dat heb ik ook en ik vind het heel leuk staan. In 1 oor vind ik het een beetje apart eigenlijk…

allebei en gewoon kleine knopjes, pareltjes ofzo

beide en gewoon knopjes. Ik heb standaard gouden knopjes in.

Duh; beide. heb trouwens nog nooit iemand gezien die aan de ene kant één en aan de andere kant twee gaatjes had?

ik zou het maar aan 1 kant laten doen (;
bij ons doet juist iedereen het zo en komt het juist een beetje marginaal over om beide kanten te doen (:

beide natuurlijk :slightly_smiling_face: heb ik ook.