2de gaatje.

Helloo!
Ik zit met een probleem. ik ben enorm aan het twijfelen of ik een 2de gaatje zal laten schieten in me oren. Dus ik wil jullie mening horen hehe.
Alvast bedankt.

xoxo Liz

waarom niet?

Oja dat wil ik ook nog n__n

Ik zou het gewoon laten schieten. Persoonlijk vind ik oren niet echt erg om vol te schieten en als je het zat bent het spul eruit te halen.

Dat wou ik ook nog ^^
gewoon doen !
wat creaXcore zegt,
je kan als je het niet mooi vind het er zo uit halen -__- =)

Ik heb een tweede gaatje, al een poosje, ik liet hem zetten toen ik 11 was, ben nu 16.
Ik laat meestal in dat gaatje een paar maanden een klein oorbelletje zitten, en dan na een poosje doe ik weer een nieuwe.
Ik zou het doen als ik jou was :stuck_out_tongue:

Ik wil ook 2e gaatje maar ben bang dat het pyn gaat doen.
Ik weet niet angst ofzo.
Ik heb ook navel&neuspiercing dus wat zeik ik over gaatje in me oor XD

Ik zou het doen!
Het valt best mee :wink:

ik zou het ook doen :slightly_smiling_face: ik heb het zelf ook

ik heb 4 weken terug me derde gaatje erbij laten “duwen” ze hebben nieuwe apparaten waarmee ze het erdoor heen duwen en niet in 1 keer schieten!! doet veel minder pijn, en je oren gaan niet zo gloeien

ik zal het gewoon doen hoor het is niet blijvend dus als je het niet mooi vind dan haal je ze er gewoon uit… heel veel kan er niet gebeuren gewoon goed schoon houden!

suc6

Ik heb ook iets van 4 weken geleden een gaatje dr bij laten schieten, dus ik zal t gewoon doen :stuck_out_tongue:

Ik vind het mooi… :slightly_smiling_face: Zolang je maar zorgt dat je oorbellen wel matchen…

Gewoon doen…het groeit zo weer dicht als het je niet bevalt… :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet doen, vaak geeft het een beetje een ordinair uiterlijk…

ik heb het ook… alleen dan aan 1 kant 2… ja klinkt apart maar is wel origineel :wink:

Ik het heb ook, is wel leuk hoor, kun je daar knopje in doen en in je eerste gewoon leuke oorbellen :stuck_out_tongue: Vind ik dan/

Ik ga het morgen ook laten doen!

Ik heb 2 gaatjes sinds groep 8, nu zit ik in de 3e en ik heb er noooooit spijt van gehad. En het ziet er alleen ordinair uit als je ordinaire oorbellen indoet… :pensive: Maar anyway, I love them en het doet geen pijn, als het pistooltje erdoorheen gaat prikt het een beetje enzo en misschien later op de dag ook nog, maar de pijn die je krijgt kan je vergelijken met… Hmmm nouja ik weet niets, niets doet zo weinig pijn als dit :stuck_out_tongue:

ik wilde dus ook een tweede gaatje :pensive: echt zo dom ik heb er nooit oorbellen in gehad en ik heb ze al ongeveer 4 jaar en nu is het gaatje nog steeds open ik zou er gewoon oorbellen in kunnen doen maar ik vind het gewoon niet uit zien, en mijn eerste gaatje deed ik vroeger noooit oorbellen in en die had ik bijna mijn hele leven of zo en die heb ik ook nog steeds maar ja nu doe ik er wel oorbellen in ;p

Ik heb het laatst gedaan. Doet niet echt pijn is meer een ‘knijpje’ zeg maar :stuck_out_tongue:
Maar die zweerknopjes vind ik persoonlijk fcking irritant. Dus ik had ze er na 4 weken uit en je moet 6 wkeen. Maar maakte niet echt uit ofzo

Ik zou het NIET doen. Het is lelijk (vind ik)