2de gaatje in oor ... 1 kant of beide kanten

hoi meiden ,

ik hou erg van oorbellen en heb al 1 paar.
Van mijn ouders mag ik een 2de gaatje laten schieten :grinning: .
Maar ik twijfel nog tussen 1 oorbel rechts of aan beide kanten .
Wat vinden jullie het mooist ? :slightly_smiling_face:

Aan beide kanten is het mooist!

Beide.

Laat het maar niet schieten.
Lees dit even.
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/piercings-197020.0.html

Beide. Aan 1 kant is raar, vind ik dan. :slightly_smiling_face:

Beide kanten en inderdaad misschien liever niet laten schieten.

Ik vind het juist mooier aan één kant :stuck_out_tongue:

Beide en inderdaad niet laten schieten :wink:

Both sides :wink:

Beide.

Ik ook! Het klinkt misschien een beetje raar, maar het is echt heel mooi.

Beide

beide, ken een vriendin die het eerst aan 1 kant had laten zetten en later toch nog maar de andere kant omdat het niet zo mooi was…
Maar dat kan je natuurlijk ook doen! kan je eerst kijken of je eentje mooi vindt :slightly_smiling_face:

Allebei, maar waarom zou ze het niet mogen laten schieten? Ik neem aan dat het niet door kraakbeen is.

Beide kanten

Schieten is gewoon niet goed.

ik vind aan een kant ook heel mooi!
maar als je ze gewoon allebei neemt kan je later altijd nog een uit doen toch!

schieten kan toch gewoon door je oorlel?

Ja dat dacht ik ook? Ik dacht dat het door een oorlel zonder kraakbeen geen kwaad kon, maar dat je het door kraakbeen niet moet doen omdat je dan een bloemkooloor kunt krijgen. Ik heb zelf in elk oor 2 gaatjes geschoten en nul problemen ermee gehad.

Dat je er minder last van hebt betekent niet dat het goed is. Het is minder slecht in je oorlel dan in je kraakbeen, dat wel. Je schiet een praktisch bot iets door je oor heen als je het laat schieten en daarbij verschuif je het weefsel ook nog eens. Een piercingnaald is super scherp (gaat ook veel makkelijker) en haalt al het weefsel weg. Dan heb je ook minder kans dat de oorbel vast gaat zitten en hoef je dus ook niet te draaien, wat veel beter is voor de genezing. Maar goed, zoals ik al zei, lees de beginpost van het piercingtopic maar.