2de date gezoend

.

Ja hij vond het iig leuk die date. Of hij een relatie wilt kan ik niet zeggen, maar sowieso loop je nou wel heel hard van stapel :stuck_out_tongue:

Hoe bedoel je ‘‘ik loop nu heel hard van stapel’’…?
:frowning_face:

Je loopt hard van stapel omdat de meeste mensen niet meteen van een relatie spreken na twee dates. Leer elkaar kennen, doe leuke dingen met elkaar en dan kom je er vanzelf achter of er een relatie in zit. Niet na twee dates. (als jullie dat allebei al willen moet je dat uiteraard gewoon lekker doen, maar ik spreek even namens de meeste mensen uit mijn omgeving)

Overigens lijkt het me wel duidelijk dat 'ie je ziet zitten :slightly_smiling_face:

Als je met iemand zoent heb je nog niet meteen een relatie…
Blijf gewoon lekker daten. Er komt vanzelf een moment waarop hij (of jij) de stap neemt om je te vragen. (:

okay thanks voor jullie reacties! En moet ik hem smsen voor een date of hij mij? Want als hij begint dan weet ik ook dat hij mij zeker wil zien. Verder sms’en wij elkaar niet vaak/amper. Maar als wij met elkaar afspreken is het altijd wel erg gezellig (wel is hij altijd degene die begint met afspreken) Hoort dat zo?
Moet ik echt wachten tot hij mij vraagt? Of kunnen we het een beetje aanvoelen? (want dat had ik wel zo’n beetje nadat we met elkaar hadden gezoend dat ik een gevoel had dat hij mijn vriendje is, ik weet niet hoe hij erover denkt).

Njah iedere jongen is anders. Sommige zijn niet zo van het smsen/wahtsappen. Als het in het echt maar leuk is toch? Ik denk dat hij je wel een berichtje gaat sturen hoor, zo te horen vind hij je wel leuk.

Als jij vindt dat je nog graag een date met hem wil dan moet je hem sms-en en het vragen. Zo te horen vindt hij je echt wel leuk. Niet steeds afwachten tot hij het initiatief voor een date neemt, ik ben zelf van mening dat meisjes dat ook wel eens kunnen vragen. (:

dat hij je ziet zitten, zoveel is wel duidelijk :slightly_smiling_face: en een relatie direct, je kan nog een paar keer afspreken en dan komt dat allemaal wel vanzelf :slightly_smiling_face:

Jullie hebben gelijk, hij heeft mij weer gevraagd voor een date gisteren :slightly_smiling_face:

Je hebt geen relatie na 1 date, denk ik…
Maar wat niet is, kan nog komen. Leuk vind hij je sowiso.

Gadver, ‘hij heeft aan mijn oor gesabbelt’

Anyway, gewoon rustig afwachten. Niet iedereen die je zoent is direct je vriendje.
Zou wat zijn.

Ik kan niet zo bepalen of jullie wat hebben.
Spreek een volgende keer af en vraag hem of hij een relatie ziet zitten.
Hij wilt je graag zien, dus voor hem is het al leuk.
Doe wat goed voelt, dan komt het allemaal in orde.
Have fun

Zoenen doe je ook als je nog geen relatie hebt, dus ik zal het even de tijd geven en lekker blijven daten.
Jij kan hem natuurlijk vragen voor een date!
Jongens kunnen dit namelijk best waarderen en dan weet hij dat jij moeite voor hem doet! Veel succes!

na twee dates heb je niet meteen een relatie. Je moet het te tijd geven om elkaar te leren kennen. Zoenen doe je ook als je geen relatie hebt.

Stiekem ben ik bang dat hij op seks uit is. Want hij probeerde mij bij de eerste date al te zoenen enzo. Maar we zoenden elkaar pas op de tweede date. Is dit normaal eigenlijk? We hebben maandag weer afgesproken (het afspreken komt namelijk altijd van zijn kant). Verder Whatsappen wij elkaar weinig (terwijl mijn vorige date mij elke dag smste). Ook heeft hij in die nog nooit voor mij betaald en ook niet zelf aangeboden (we splitsen altijd de kosten).
Maargoed, ik wil weten hoe jullie hierover denken. Want ik zit er hier best mee. Verder doet hij wel hartstikke lief tegen mij.
Alvast bedankt meiden!!

De tweede date zoenen is toch vrij normaal, dan hoeft ie niet meteen uit te zijn op seks hoor. Dat oor sabbelen vond ik dan wel weer iets minder normaal op de 2e date maar goed…
En weinig contact, misschien houd ie gewoon niet zo van whatsappen? istie wel veel online?

HAHAHAHA dat dacht ik dus ook…

Hoi meiden,

Ik heb jullie advies nodig!!
We hadden eigenlijk maandag afgesproken (maar het ging niet door omdat hij net terug was van vakantie en best moe was).
Daarna stelde hij voor om woensdag af te gaan spreken (morgen dus). Dan kan ik niet,omdat ik moet werken, dus ik stelde voor om donderdag af te gaan spreken. Eigenlijk had ik donderdag ook een vergadering vanaf 19 uur, maar deze is niet echt belangrijk en je hoefde niet perse aanwezig te zijn.
Hij appte mij terug dat hij donderdag wel kan, alleen gaat hij in de middag sporten. Dus hij vroeg of we in de avond af konden spreken.
Ik heb hier toch heel erg mijn twijfels, wat wil hij in de avond gaan doen samen? Op de tweede date was hij al best handtastelijk. En ik ben niet echt fan van ‘‘avond date’’. Dus ik kan altijd nog zeggen dat ik juist in de avond niet kan (vanwege vergadering, maar zoals ik al zei: ik hoef er niet bij te zijn).
Ik ben een beetje bang dat hij op seks uit is… maargoed.
Wat vinden jullie? Wel of niet gaan? En hoe te reageren op het smsje?

Alvast bedankt! :hugs:

Maar is het niet raar dat hij sport boven mij kiest? :stuck_out_tongue: (Hij doet elke week krachttraining, dus misschien is sport echt zo belangrijk voor hem).