28dayjumpstart

Hee meiden!

Ik heb net het 28dayjumpstart plan gekocht! :upside_down_face:
Dit is een bekend plan van fitgirlsworldwide via instagram.

Zijn er nog meer meiden die hier aan mee doen?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Ik kan niet wachten om te beginnen en af te vallen!
Zelf wil ik ongeveer 10 kilo kwijt, want dat ben ik te zwaar :dry:

Liefs!

Ik ben wel benieuwd wat het inhoud eigenlijk?

Liefs!

Thanks voor jullie berichtjes!
Dit staat er op hun website:

The 28 DAY JUMPSTART eBook is a full eating and exercise plan designed to get you results you’ll notice so you’ll be Fitspired to keep going in your Fit Girl journey. We believe in eating REAL FOOD that REAL GIRLS eat, not “diet” food. And we believe in eating from all food groups (carbs are not the devil) in moderation. This is not a fad diet. This is a sustainable way of life. Many girls repeat the book multiple times using the alternate recipes in the book. And many girls pull their families and significant others into the fun as well!
The JUMPSTART eBook includes …

Full eating plan

• Easy-to-make meals
  • Tons of substitution options
  • Budget-friendly tips
  • Weekly grocery lists
  • Meal prep schedules
  • On-the-go lunches
  • Vegan, vegetarian, & gluten-free friendly
  • Fit Girl makeovers of Every Girl favorites: pizza, lasagna, grilled-cheese, tacos, Egg McFitFun’s and more!

Full exercise plan

• Beginner-friendly
  • Easy-to-follow
  • No gym required
  • No equipment required
  • Intermediate bonus exercises
  • Full body toning focusing on flattening your tummy, lifting your booty, and tightening your inner thighs & arms!

Ook als er meiden zijn die willen beginnen, laat het me weten :bowing_man:

Hi Liza,
Ik wil ontzettend graag beginnen, maar durf het boek niet echt te kopen. Hoe bevalt het boek jou?
Liefs,

Klinkt goed! Jammer alleen dat het geld kost … Twijfel heel erg of ik het het geld waard vind. Maaaar als het mogelijk is om het ebook door te mailen of iets? Dan wil ik best met iemand samen kopen :grinning: (@Denise ?)

@Liza, weet jij of het mogelijk is om m te delen?