250smsjes abo bij Ben.. HELP

Hey,
heeft iemand van jullie een abo van Ben?
ik heb nl een belangrijke vraag… ik heb buiten mijn bundel gesmst vanuit het buitenland en gebeld vanuit het buitenland naar nederland… mijn moeder betaalt mn abo dus ze kan zien hoeveel min ik buiten mn bundel heb gebeld en gesmst, dat moet ik dan terugbetalen. Nou is mn vraag dus, als jullie t weten, kan ze ook de naam of t nummer zien van naar wie ik heb gesmst en alles? dan zit ik nl in big shit.
alvast thnx. xo

nee. als het goed is niet.

wordt wel een lekkere rekening :’)

Ja volgens mij kan ze dat wel opvragen. Dus je krijgt het er standaard niet bij, maar ze kan er wel achterkomen :’)

niet via internet toch?

Mn vader had wel een keer die hele lijst opeens, geen idee hoe ie dr aan kwam. Maar naam staat er niet bij, alleen nummer.

je krijgt de telefoonnummers wel, dat heb ik iig wel.

Bij mij kan je wel het nummer zien

Volgens mij kan je het wel zien, mijn vader somt altijd een hele lijst op wie ik heb gesmst, hoe vaak en wanneer.

jaa de nummers zijn wel zichtbaar, dat is waar,
maar misschien doet je moeder er wel helemaal niets mee,

je kan zo’n pdf file opvragen met de nummers waar je naartoe gesmst hebt. Er staat niet in wat je getypt hebt ofzo alleen de telefoonnummers en hoeveel :wink:

Als het goed is krijgt ze elke maand een rekening. Die is onderbouwd met alle telefoongesprekken. Datum, nummer en duur van het gesprek.

Oke, ben ik de enige die eigenlijk best benieuwd is waarom haar moeder dat niet mag zien? Hihi. Maargoed, ik dacht ook altijd dat je alleen de nummers kan zien en niet de namen, vriendin klaagt er namelijk wel eens over haha.

De rekening van Ben kun je zien op het internet. Daar staat datum, tijd, gespreksduur en nummer ook bij. Ze weet dus dan niet wie je hebt gebeld maar ze zou natuurlijk wel dat nummer kunnen herkennen of dat nummer kunnen bellen om erachter te komen wie het was.

@Melsiaa haha, t heeft met een jongen te maken;) maar dat was vast al duidelijk ;p

Als je bij Ben inlogt op de website kan je de specificatie van je rekening downloaden, daar staat wel bij naar welke nummers het was… (Denk ik he, was tenminste zo toen ik daar ongeveer een jaar geleden een abonnement had)

Ik heb hetzelfde abonement als jou, maar dan met Ben Altijd erbij.
Ik kan via de afschriften op het internet bekijken hoeveel ik er over ben, waardoor dat is gebeurt en naar welk nummer.

Probeer het wachtwoord te veranderen?

Bij ben kun je zien naar welk nummer je gebeld hebt, staat in de rekening op de website.

Nummer wel, naam (natuurlijk) niet. En wie heb je in vredesnaam gebeld dat je dan in ‘big shit’ zit? ; )

Ik heb Ben, en nee dat kan ze niet. Tenzij dat ze allerlei contact gaat opnemen met Ben.

oh sorry, de nummers kan ze inderdaad wel zien. Dus ze zou inderdaad het nummer kunnen draaien en kijken wie het is.