25 november: The Kooks @ HMH.

mn zusjes

Nouuuuuu ik wil ook!! :cry:

ja hoor :slightly_smiling_face:

Up? of ben ik een van de weinigen die gaat?

-

Woww, jaloers XD
waar heb je 'm gezien dan? ik bedoel. . in Nederland?

IK GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OOK :guitar:

Ik heb er zoooo’n zin in en ik ga samen met 3 vriendinnen :grinning:

Ik ga ook!:smiley:
met mn vader haha, mn vriendinnen wilden allemaal niet:P
en ik dacht ik moet er toch echt heen, dus heb ik mn vader maar gevraagd en die wilde wel dus:D
ik heb zo’n zin in morgen, can’t wait!

IK GA! i (L) The Kooks!

vet
foals

Ik kan kijken of ik wil. Maar ik heb geen zin.

Wist ik maar eerder dat ze kwamen xD

haha, ik ga met de vader van mn vriendje. (en mn vriendje zelf natuurlijk =) ) Over 24 uur staan we er gewoon al :grin:

HET WAS ZOO GEWELDIG! <33

ik ga niet. maar ik ga wel naar rise against :grinning: maar de kooks zijn ook echt coooool :]

Ik was er ook!, was zeker geweldig!!.. beter dan ik had verwacht eigenlijk want zo’n fan was ik niet meer van ze…maar t was toch erg leuk… :]en ook een plus punt de mensen in het publiek waren aardig >.<…, geld in de auto laten liggen (ghehe… slimme mensen ^^) maar kreeg genoeg te drinken :stuck_out_tongue: t was hartstikke leuk. Support waren de mystery jets ofzo daar had ik nog nooit van gehoord… ¬¬ dus nja dat vond ik niet heel geweldig… maar verder dus… ja :grinning:!
was mn eerte concert weer in lange tijd… in januari ga ik naar enter shikari ook al zin in :grinning:

ik heb bijster weining gehoord van the mystery jets, stomme file waar we na 20 minuten rijden al instonden. Maar ik vond het ook heel leuk! =D Alleen hun nieuwe liedje viel wel een beetje tegen vond ik, misschien moet ik je hem vaker horen…

Ik ben de 18e in dusseldorf geweest naar ze en dat was echt ge-wel-dig ! ik stond in de box zo’n 5 meter van het podium af :grinning:

OMGOMGOMGOMG Ga jij naar Enter Shikari ? :open_mouth:

ZOOo Jaloers :open_mouth: waarom woon ik ook in zuid-limburg en niet in amsterdam :woman_facepalming:

Het was gewoon geweldig!
Ik heb echt genoten, alleen op het begin werd ik zo hard geduwd, dat het gewoon eng was!!!

Maar echt geniaal, en the mystery jets, ik vond ze ook al geniaal, maar echt, pfoee!
En dan heb ik het nog niet over the kooks!!! :grinning: