25 november: The Kooks @ HMH.

IK GA ER HEEN :grinning:
ik vraag me af wie van de girlsceners er nog meer heen gaan? =)
en met wie gaan jullie?

IK WILDE OOK ARHGGGGGGGGGG
AAAAAAAAAAAAH =[

IK GA OOOOOOK !! :grinning:
Kan niet wachten! Ben de dagen al aan het af tellen sinds begin dit schooljaar ^^
Ik ga met mijn beste vriendin :slightly_smiling_face:

haha, ik ben ook al aan het aftellen in mn agenda. vanaf 40 dagen staat er elke dag: nog 40 dagen, nog 39 dagen, nog 38 dagen…

i(L)thekooks

maar ik ga niet. woei

up =]

ik heb the kooks al 2x gezien en ik vind ze nu vreselijk dus nee bedankt :’) ik ga die dag naar foals+friendly fires, veel leuker :"D

Oké, dat kan… dit is mijn eerste keer dat ik ze live ga zien, heb al wel op internet gelezen dat ze er niet echt een feestje van maken zeg maar. Toch hoop ik dat het leuk word =) ik ga met mn vriendje, dus word sowieso leuk =]

hmz, nou, ik weet niet wáár jij leest, maar in de melkweg was t toch zeker wel feest hoor :"D

ik weet ook niet meer waar het was. Hopen dat het deze keer ook een feest word :grin:

hmhm, 't is wel groter natuurlijk dus dan is het automatisch ook iets minder, heb ik zeker wel gemerkt toen arctic monkeys in de hmh stonden en ik tivoli & de melkweg was gewend… kleine zaaltjes blijven gewoon altijd het best :3

dit wordt eigenlijk mn eerste echte concert (k3 niet meegeteld >.<) Maar ik kan me wel voorstellen dat kleine zaaltjes leuker zijn, persoonlijker zeg maar…

haha k3 moet je zeker wel meetellen, dat is stoer XD doe ik ook met de m-kids =DD mijn eerste concert
van wat ik me nog kan herrinneren dan

haha, toen vond ik het ook heel stoer xD nu wat minder… The Kooks lijkt me dan toch ietsje leuker. Ik heb ook Djumbo gezien, en Kus!

hmnee K3 is cooler dan the kooks =DD
sorry :"D ik heb een vreselijke afkeer voor ze ontwikkeld de laatste paar maanden, onder andere doordat Luke me heel erg heeft laten schrikken met zijn hoofd D= (hij liep ergens binnen waar ik stond en toen keek ik om en dat was heel erg eng XD)
hmz, oke, sorry, lol

haha, het is toch juist leuk dat je hem in het echt ontmoet dan? x’D Maar je hebt wel een beetje gelijk, k3 is ook heel leuk x’d

nee hij leek op een 14 jarig meisje D= + wees

haha, serieus? xD Nouja, zolang ze maar goede muziek maken dinsdag =)

hmja ze zijn opzich wel goed live hoor :stuck_out_tongue:

Oké, dan komt het helemaal goed =) hee, ik add je even :grin: add je terug? =)