22 jaar en maagd?

Yep je leest het. Ik ben 22 jaar en nog steeds maagd. Ik heb het geprobeerd maar het deed gewoon veelste veel pijn en die jongens waren niet jongens op wie ik echt verliefd zou worden. Ik deed het omdat het ‘moest’ (peer pressure) niet omdat ik echt wilde. Sta ik voorschut als een dame van 22 jaar die het nog nooit heeft gedaan? en mis ik iets? Ik zie gewoon niet het nut ervan in om het te doen met iemand die ik niet leuk vind.

Omg, babygirl, stop.

Er is niks (lees: NIKS) genants aan wachten met seks omdat je nog niet de goeie persoon hebt ontmoet. En ga het alsjeblieft niet doen puur omdat je het gedaan wilt hebben, terwijl je daar zoals je zegt het nut niet van in ziet. Je hebt nog meer dan genoeg tijd om iemand te vinden die het waard is en die jou waard is!

ik denk dat je JUIST voor schut staat als je je hebt laten ontmaagden met de gedachte dat je het ‘moest’ doen en door iemand waar jij niet eens verliefd op bent!!

echt, ik ben zelf 23 en nog nooit seks gehad en geloof me…al wil ik het heel graag, ik ga niet zomaar iemand pakken en daarmee seksen, ik heb nog wel respect voor mijzelf! dus meid, echt niks om je voor te schamen, nergens voor nodig!

De een is er wat eerder mee dan de ander. Ik denk dat je juist trots op jezelf mag zijn dat je wacht tot dat je iemand hebt gevonden op wie je echt gek bent en waar je graag een relatie mee zou willen en dus ook seks mee zou willen hebben.

Ik zou je er niet te druk om maken, ooit komt dat wel. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het juist enorm knap van je vind dat je wacht!

Dit vind ik dan weer jammer. Het is oke om maagd te zijn, maar het is net zo oke om elk weekend een one night stand te hebben. Zolang je er zelf maar achter staat. Je bent echt niet beter dan iemand die vaak seks heeft.

Het is niet voor schut als je je hebt laten ontmaagden omdat je het gevoel had dat je moest. Daar is niks voorschuts aan, het is alleen gewoon heel jammer voor jezelf omdat jij met die gevoelens/gedachtes moet leven.

Je kunt net zoveel respect hebben voor jezelf als je veel seks hebt, als dat je geen seks hebt dus dat is een hele rare uitspraak die je maakt ^

On topic; Het is niet raar dat je nog maagd bent, als jij niet wil dan wil je gewoon niet. Ga aub niets doen omdat je denkt dat het ‘moet’, niks moet. En al zeker niet op het gebied van seks!

Wauw ik zou net hartstikke trots zijn! En ik denk dat je toekomstige vriend het ook wel heel fijn zal vinden!

Schaam je er niet voor!

Ieder zijn mening meid :wink:

Alleen jammer dat jouw mening blijkbaar is dat slutshaming oké is :wink:

De druk om seks te hebben, ook als iemand hier zelf (nog) niet eens behoefte aan heeft, is hartstikke schadelijk, maar dit soort uitspraken zijn dat net zo goed.

Je moet het helemaal zelf weten. Als jij er niet het nut van inziet om seks te hebben met iemand waar je niet verliefd op bent of het niet wil om er vanaf te zijn: is toch helemaal prima?

Je staat niet voor schut als je op je 22e nog maagd bent.

!!!

Ik was ook 22 toen het gebeurde. Mijn vriend vond het niet raar, wel was hij wat verbaasd, maar vond het voornamelijk fijn en een eer dat ik het wel met hem wilde. Wat betreft fijn was het vooral het idee dat er nog nooit iemand zo intiem aan mij had gezeten. Misschien iets van mannelijke rivaliteit.

Ik ben 24 en ook nog steeds maagd.
Niets ergs aan!
Soms denk ik ook weleens, goh hoe zou het zijn en ik wil het eens meemaken.
Maar zoals iedereen hier eigenlijk ook al zegt, niet zomaar met een iemand het gaan doen. Zoncd, tenzij je er zelf echt achter staat.
Zolang je maar doet wat goed voelt en je er zelf achter staat.
:slight_smile:

Ik zou gwn wachten tot dat je the one hebt gevonden :slightly_smiling_face: meestal vinden ze het juist leuk dat je nog maagd bent dus daarrvoor hoef je je niet te schamen fso haha

Nee niet raar. Een vriendin van me is dit ook (21). Komt vroeg of laat vanzelf wel. Je hoeft je totaal niet te schamen.
De een is 15 en de ander 30 als het gebeurd, het is maar seks hoor. Doe vooral niks waar je niet klaar voor bent!