21 jaar..

Hoi meiden…

Ik wil dit even bij jullie kwijt… ik ben 21 en heb nog nooit een vriend gehad… ik krijg wel aandacht maar ik druf niet afte spreken … ik durf niet te zoenen ( ik denk dat ik het niet kan) ik ben eigelijk heel onzekeer… ik heb 1 maand geleden 4 x met iemand gedate… op onze 4de afspraak gezoent… en daarna is er niks van gekomen… ik word hier heel onzeker van… ik denk altijd dat ik niet goed genoeg ben… heeft iemand tips? herkent iemand dit en wil er met mij over praten…? okal is het een beetje dom ik wilde het hier even kwijt… alvast bedankt

Niks is dom en ook goed dat je er over praat. dat je 21 bent en geen vriend hebt gehad is helemaal niet gek, wel denk ik dat je er toch overheen moet zetten en wel af gaan spreken niemand is perfect en jij ook niet. :slightly_smiling_face:! je bent goed zoals je bent en ik zou daarom gewoon genieten van het afspreken… de rest komt van zelf wel.

Om het feit dat je nog nooit een vriend hebt gehad, hoef je sws niet onzeker over te zijn, de juiste jongen is waarschijnlijk gewoon nog niet op je pad gekomen.

Ik weet het, dit klinkt heel cliché.

Ik weet niet hoe ik me moet gedragen bij een jongen. ik word zo verlegen en durf niet veel te zeggen en hem aante kijken… terwijl k wel wil… enzo en ik wil niet zo een saaie kut zijn die niks durft

Iedereen is verlegen als je voor het eerst met elkaar afspreekt! Misschien is het slim om de volgende keer iets te doen waar je je mee bezig houdt, zodat je niet de hele tijd gefocust bent op het praten met elkaar. En als je dan klaar bent, kun je het hebben over datgene wat je gedaan hebt!

En als je iemand langer kent, zul je vast ook minder verlegen worden op den duur :slightly_smiling_face:

Aangezien je zei dat je niet weet hoe je je Bij jongens moet gedragen, waarom probeer je het niet heel simpel in de kroeg, gewoon even een praatje maken , ik bedoel zo moeilijk zijn jongens nou ook weer niet hoor :slightly_smiling_face:

thnx meiden voor de tips