21 jaar oud en nog nooit een vriendje gehad. :S

Ik weet dat ik een goed fysiek heb, maar me borsten krijg je niet (zomaar) te zien hoor.
Tenzij je naar me avatar kijkt haha. :grinning_face_with_smiling_eyes:

sosm wel ja aan je tepels

Nee serieus ik geloof niet veel van je leeftijd eigenlijk, maarja

Noem je dat borsten

Ik snap dat het raar klinkt, maar toch is het zo. Inreal life schaam ik me er ook wel een beetje voor.

Nee maar als je als meisje als 21 jarige nog niemand hebt gehad is het wel oke, het zou pas echt serieus worden als je een vent was

Ja en anders laat je die van jou effe zien? Dan kunnen we ze effe vergelijken. :blush:

Wat??? Ik een vent??? Hallo… dit is een meidenforum! toch???

Niet dat. Gewoon het feit dat je op 21 jarige leeftijd je dat nog afvraagt (op het internet)

Huh ik ben echt confused door alle reacties

Het was maar een voorbeeld

Ik ben inreal life best wel gesloten, ik heb maar 3 vriendinnen waarmee ik buiten wat doe.
Met me ouders of familieleden durf ik hierover ook niet te praten, vanwege het feit dat ik misschien toch lesbisch ben en dat is taboe bij ons in de familie.

Schattie

Xx

Hooooiii :flushed:

Kijk eens wat vrolijker joh

wat een raar topic dit

lol

:sob::muscle:

Helaas moet ik je wel gelijk geven. Ik vertel iets en vrijwel direct melden de lesbo’s zich. =P
Wat ik opzich niet eens vervelend vind hoor, ik ben ook best benieuwd naar hun verhaaltje, hoe zij erachter kwamen dat ze lesbisch of bi zijn geworden.

Door je profielfoto :’)

Nee serieus, geen idee maar hier is op GS ook een topic over waarin je beter die vragen kan stellen, kzoek em zo meteen op

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lesbisch-biseksueel-topic-136074.0.html

alstublief