2013: Jouw mooiste levensgebeurtenis

http://data2.whicdn.com/images/92541056/large.jpg

Daag meiden!

Wat was nou het toppunt voor jullie uit het jaar 2013? Bij welke gebeurtenis kijk jij terug met een grote glimlach? Deel het hier, fijne feestdagen iedereen en een gezond en gelukkig 2014 :santa:

Geslaagd! & mijn 7 weken durende reis naar Amerika en Canada.

Mijn stage van 6 maanden in Barcelona (:

De dag dat ik mijn kat adopteerde en de dag dat ik bij het anglo topic kwam en meer kan ik er niet bedenken:’)

Ik vind het echt heel knap van mezelf dat ik op mezelf ben gaan wonen. Nooit verwacht dat ik zelfstandig zou worden haha ;p
Plus dat ik mijn nichtje na 15 jaar weer opnieuw heb leren kennen en zij één van de belangrijkste personen in mijn leven is geworden.

Edit; oja en niet geheel onbelangrijk, het concert van 1D liet zeker een grote glimlach achter.

twee geweldige concerten

Ik ben geslaagd voor mn vmbo TL en heb verkering gekregen :slightly_smiling_face:

Dat ik mijn geweldige vriend heb leren kennen en hij me neemt zoals ik ben!
ben echt super blij dat hij in m’n leven is gekomen…

De superleuke vakantie samen met mijn vriend!

En dat ik mijn rijbewijs heb gehaald en mijn examen heb gehaald!
En dat ik op mezelf ben gaan wonen en begonnen ben aan een superleuke studie in Amsterdam!

Eigenlijk was dit een jaar met veel mooie gebeurtenissen :grinning:

Mijn reis naar Rome en het concert van Bruno Mars :astonished:

Ik ben geslaagd voor mijn Havo en ik ben aan een opleiding begonnen.

dat mijn beste vriend nu mijn vriendje is en ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs =)

De relatie met mijn vriend, en de geweldige tijd die ik in Rome gehad met school :slightly_smiling_face:

Dat mijn beste vriendin haar depressie overwon.

Dit vond ik echt super lief om te lezen :slightly_smiling_face:

Dat is geslaagd ben en dat ik super leuke mensen heb mogen leren kennen op mijn opleiding!

Meegedaan aan een hele grote wedstrijd (Nederlands kampioenschap) in het sportpaleis Ahoy. Er waren duizenden mensen, dat was echt geweldig!

Ooook had ik bijna wat met een jongen dit jaar, heb ik ook mooie herinneringen aan!

Dat ik met 2 vrienden een vriendin heb gered ofzo van zelfmoord. We wisten dat ze het ging doen en zijn naar een leraar op school gegaan, naar de rector en toen hebben ze de politie gebeld. Helaas heeft zij na een tijdje het contact verbroken ofzo, en gaf ze vervolgens ons daar de schuld van.
Maar dat eerste is toch best iets waar ik trots op ben :cold_sweat:

• Dat ik mijn sociale angsstoornis aan het overwinnen ben;
  • Ik mijn vriend heb leren kennen;
  • Ik naar sziget ben geweest :upside_down_face:

Aangenomen worden op de uni van mijn dromen (en er naartoe gaan natuurlijk). Dat heeft mijn leven zó veranderd en ik ben er elke dag dankbaar voor dat ik hier zo ontzettend op mijn plek zit.

concerten, nieuw mobiel