2012 tijd van spirituele verbetering?

Ik keek net Oprah en daar was een vrouw die zei dat 2012 de tijd word van spirituele heling en verruiming. Ze zei dat het niet zoals de film zal zijn dus. Maar ze zei wel heel dreigend van: weet je wie je bent, zorg dat je er klaar voor bent, want anders.
Maar dat anders heeft ze niet gezegd.

Ik weet dat er topics zijn over de wereld vergaan enzo, maar ik word daar heel naar van en wil daar mijn vraag dus niet zetten.
Ik denk dat er best wel meiden zijn, die hier van weten.

Dus mijn vraag, wat bedoeld ze met: of anders, en wat vind je er van?

Ik geloof sowieso niet dat er iets in 2012 gebeurd :’)

Er komt in 2012 een nieuw tijdperk, een nieuwe periode. Ik heb hier mijn profielwerkstuk gedaan en elke bron zegt dat de wereld niet per definitie kapot knalt, maar er zullen wel vele natuurrampen (en andere rampen, misschien financieel) gebeuren. Om opnieuw te beginnen.
Je moet gewoon opnieuw beginnen, of het als een nieuw begin zien.

Ik vind het wel wat hebben, een nieuw begin, of een ondergang(liever niet natuurlijk). Ik hou gewoon van doemscenaria’s :stuck_out_tongue:

Eigenlijk zou dat best goed zijn, ik walg echt van de wereld op dit moment :stuck_out_tongue:

Ik vind het wel interessant, maar ik begrijp niet waarom. Waarom nou juist 2012? Zit er dan iets achter die het allemaal heeft gepland? En hoe kan diegene/datgene de spirituele heling dan op de hele wereld bewerkstelligen?

Het zou wel goed zijn als de wereld ‘opnieuw’ zou beginnen, maar ik zou het heel erg vinden als er doden door vallen.

Dat vind ik ook heel vreemd ja. Maar wanneer volkeren van over de hele wereld (dus ook in andere werelddelen he, die elkaar niet kennen) allemaal die zelfde datum geven, dat betekent toch wel iets? Dat kan toch niet zijn verzonnen? In die tijd bestond er nog niet meer communicatie dan praten, dingen in steen hakken of rooksignalen of zo. Maar ze konden niet gaan bellen met mensen in Afrika zo van: heu, wij kiezen voor 2012 als eindjaar! Doen jullie dat ook maar even, da’s grappig voor later!
:’)

XD.

Er moet inderdaad een hoop veranderen in de wereld, maar ik geloof niet dat ze duizenden jaren geleden al wisten dat dat nu zou moeten.
We zijn wel heel fout bezig met de economie, het milieu en de manier waarop mensen behandeld worden, dat zal allemaal met de tijd moeten veranderen. En als dat niet gebeurt, zal het inderdaad een keer fout gaan, maar niet perse in 2012.

Maar dat van die rampen is toch al een beetje bezig? Ik bedoel hoeveel natuurrampen zijn er dit jaar niet al geweest (in Japan, en die orkaan en nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen)? En die financiële crisis is ook al jaren een beetje aan het kwakkelen. Dan schijnt die weer voorbij te zijn en nu is er weer al dat gedoe met het Noodfonds bij de EU. En alle revoluties in het middenoosten, dat is toch ook al nieuw begin/zuivering? Wat ik dus probeer te zeggen is dat we misschien niet zo aan 2012 moeten vasthouden als grens, want mss is de wereld al bezig met veranderen en zal dit in 2012 alleen nog verder doorzetten.

Ik geloof er niet zo in. Eigenlijk helemaal niet. xD

Maar er wordt ook gewerkt naar het grote moment dat we écht het nieuwe tijdperk in gaan he, vandaar dat er nu op het moment al vele rampen bezig zijn. Tenminste, dat zeggen alle bronnen.

Dan hoop ik niet dat eerst de helft van de bevolking van de planeet hoeft te sterven om dit nieuwe tijdperk in te gaan.
Baaah ik krijg hier altijd nachtmerries van :frowning_face:. Wat ben ik toch een schijterd :stuck_out_tongue:

Natuurrampen vinden altijd, constant plaats, dat is niks nieuws;).

Maar dit jaren waren het er voor mijn gevoel een stuk meer dan normaal :astonished:

Wat een onzin… Er is wel 10000x keer gezegd dat op een tijdstip de aarde verging of wat dan ook en tot nu toe is er nog niks gebeurd.

Mja, ik wil je niet aanvallen, maar dit soort verhalen vind ik…tsja…een soort complottheorieën. Ze pikken er alleen die natuurrampen etc uit die toevallig op de goede datum vallen. En in de jaren 30 was er ook een crisis, met erachteraan nog een grote oorlog, dus waarom zou het dan niet geweest kunnen zijn.

Ik denk dat dat inderdaad je gevoel is (beïnvloed door de heisa rond 2012 en de medieaandacht bij Haiti, Japan etc).

Herriner je je de tsunami in Azie dan niet meer? De ramp met Katrina in New Orleans?

Er zijn genoeg bewijzen dat al die complottheorieen niet waar zijn, maar als er ook maar 1 dingetje gebeurt waaruit blijkt dat ze misschien gelijk zouden kunnen hebben, blazen ze dat helemaal op. En veel mensen geloven ze dan.