2012, the end?

Geloven jullie dat op 21.12.2012 de wereld gaat vergaan?
SHOUT

is hier niet al een topic over?

http://data.whicdn.com/images/7973928/tumblr_li4aqazi331qc8wswo1_500_large.jpg?1300251562

Nee. =’] Ze hebben geloof ik gezegd dat het een rekenfout is en dat het pas in 2112 gaat gebeuren. (?)

MAAR
11.9.'01
+10.3.'11
=21.12.'12
:S

Nee, lijkt me haast niet.
Maar de laatste tijd gebeuren er wel allemaal dingen waarvan ik denk; oii. (zoals bv dat van Japan).
Maar ik denk dat ik die datum wel beetje bang ben xD.
Ik vind het eigenlijk ook een beetje raar dat dat precies op 1 dag kan gebeuren…

oh, ik dacht dat het sarcasme wel duidelijk was

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message645855/pg1

Ja, maar als je daar 20 voor zet, dan krijg je dus; 2001 + 2011 = 4012. xD Dus die '12 kan ook 4012 zijn. :stuck_out_tongue:

Nee.

@doortohappiness: dat is ook heel raar, en hóe kunnen mensen nou uitrekenen wanneer de wereld vergaat? het is een en al bangmakerij

de dingen zoals in Japan vind ik ook eng, maar ik hou in mn achterhoofd dat dat 100 jaar geleden ook al gebeurde :stuck_out_tongue:

Jnee.

Ach, ik ‘geloof’ dat er al voor iedereen bepaald is wanneer je dood gaat. Dus ik ben er niet bang voor. Als het zo moet zijn, dan is het zo. (:

JA WE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOOD D:

nee, nee, nee, gewoon nee…
ik snap niet waarom mensen er bang voor zijn,
ik bedoel ik geloof zelf niet dat het gaat gebeuren,
maar als het wel zo is, dan wil ik de laatste tijd van mijn leven hebben besteed aan bang zijn…

Nee, lijkt me niet dat mensen zoiets kunnen voorspellen. Al Gore roept ook al decennia dat de wereld op z’n eind loopt, terwijl die opwarming gewoon gelijk loopt met de cyclus van de aarde, en wereldrampen gebeuren ook al eeuwen… Waarom zou het dan opeens nu zijn xD Al die voorspellingen eerder klopten ook niet.

Waarom denken we daaraan als het Koninginnedag is? Ga los! (en nee, in 2012 vergaat de wereld niet, denk ik)

nee mensen alleen GOD weet dat, mensen proberen ons bang te maken, oke lukt ze niet -__-

Het einde van de wereld komt pas als ‘the big crunch’ gebeurt of de ijstijd komt. En dat duurt nog ééuwen.

AL gebeurt er iets op die dag, het zal geen einde van de wereld zijn xD

nee