20, en nog nooit een relatie gehad

Hi,

Voor mij is dit helemaal nieuw zo’n forum maar wilde het toch proberen.
Ik ben inmiddels mid 20 en heb nog nooit een vriend gehad. Wel heel veel gescharreld maar dit liep nooit uit naar iets vasts. Ik snap niet wat ik fout doe of wat er verkeerd gaat. Ik hoor vaak van mensen dat ik er goed uit zie en wordt ook veel versierd. maar toch kom ik hem niet tegen… Ik zit hier de laatste tijd erg mee en vroeg me af of meer mensen zich hier in herkennen?

1 like

Ik zou me daar echt niet druk om maken yoh. Er zijn moeilijkere dingen in het leven waar je je wel druk om kan maken. De goeie persoon komt je wel ooit vinden.

1 like

Hey, idd wat hier al wordt gezegd niet druk over maken. De juiste persoon kom je tegen als je het echt niet verwacht . En ook vaak als je het niet wilt haha . En 20 is nog erg jong . De meeste komen de juiste ook pas tegen als ze in de 30 zijn . En als je iemand wilt ontmoeten . Moet je eigenlijk gewoon dingen ondernemen. Kom je ook meer jongens tegen . Maar je hoeft je echt geen druk te maken dat je nog niemand bent tegen gekomen.

1 like

Nou hier wat tips om nog wat te proberen;

Begin met het uitschrijven van wat je graag zou willen en wat je zou willen zien in een jongen;

https: //pairedlife com /dating/How-to-Manifest-Love-7-Ways-to-Use-the-Law-of-Attraction-to-Find-a-Relationship

Ik weet niet of het bekend met de wet van aantrekkingskracht, maar probeer het uit, wie weet loop je mr perfect zo tegen het lijf!

Ik was begin twintig toen ik mijn eerste relatie kreeg, en daar ben ik na vier jaar nog steeds mee samen. Ik herken en snap de druk wel, maar dat alles valt weg zo snel je wel met iemand samen bent, en dan heb je echt zoiets van: ‘waar maakte ik me druk over’.

Je bent nog jong en hebt alle tijd, ik zou vooral genieten van de vrijheid die je hebt. Maar zoals hierboven werd gezegd, als je iemand wil ontmoeten dan moet je iets ondernemen haha, dat werkt inderdaad het beste.

Echt precies dit, ik was ook 20 en na dik 3,5 jaar nog steeds samen

De meerderheid van de jongens van deze generatie is anders. Ik weet niet wat er mis is, maar elke keer wanneer ik een jongen ontmoet geeft ie me in het begin echt kapot veel aandacht en is hij een gentleman. Maar later veranderen ze in een varken.

Toen ik 14 was wilde ik echt heel graag een vriendje omdat iedereen een vriendje kreeg. Hij gaat vreemd op mij, ik vergeef hem. Hij gaat vreemd op mij, ik vergeef mij. Hij loopt hand in hand met een andere meid voor mijn neus, ik vergeef hem. The amount of times dat ik in mijn hart werd gestabbed. Niet normaal.

Als je een goede jongen wil, moet je wachten. Als je zelf achter die players aangaat met de gedachte dat je ze kunt veranderen, word je nooit gelukkig.

Schaam jezelf niet!! En ben gewoon jezelf.
Je kan het echt niet forceren.
Je moet het op jezelf af laten komen.
Ik was 17 toen ik m’n eerste kreeg, 4jaar later en ben nog steeds samen met hem.
En ja, het is ontzettend lastig om een jongen te vinden die iets serieus wil. Dus het zal ook vast niet aan jou alleen liggen hoor.
Niet alles is jouw schuld!
Dat moet je goed begrijpen want zoals hierboven word verteld, deze generatie jongens is soms om te kotsten.

“Hoor vaak van mensen dat ik er goed uitzie”
Dat hoort mijn broer ook dat hij knap is, toch is hij 22 jaar oud en heeft hij nooit in een relatie gezeten.
Hij zit al voor erg lange tijd bij de Marechaussee en is daarnaast net klaar met een opleiding van 31 weken, zodat hij bij de BSB (Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten) kan solliciteren van de marechaussee.
Maar goed, ik spreek hem zelden want hij woont op zichzelf.
Sommige zijn wel aan een relatie toe, anderen weer niet.
Maar wat je vooral NIET moet doen als je jouw geld wil besparen, is een vriendje proberen te vinden op een Dating App.
Voordat ik m’n huidige vriend had ontmoet, betaalde ik veel geld aan dating apps om een vriendje te vinden.
Meerendeel van de mannen zijn daar voor de “Korte Termijn Fun” ipv de Lange Termijn en relaties.
En het is echt niet raar dat je 20 bent en nooit in een relatie hebt gezeten.
Een van mijn vriendinnen is al 23 en heeft nooit een vaste relatie aan de haak geslagen.
Maar die zit nu al wel in het proces van iemand daten.
Ik ben daarom ook blij dat ik een man heb ontmoet die gewoon iets serieus wil, en niet wil Kloten.

Ik ken een heleboel meiden en jongens die in de twintig zijn en geen relatie hebben of ooit hebben gehad. Studie, gamen, topsport, niet de leuke mensen ontmoeten, allemaal redenen die ik hoor. Dus, je bent niet alleen.

Neem de tijd dat je geen relatie hebt ook om te genieten van daten en seks. Tenminste, als je dat zou willen. Installeer Tinder of een andere app en ga mensen ontmoeten. Niet voor een relatie, maar om te experimenteren en plezier te hebben. Je gebruikt deze mannen dan voor je eigen plezier. En dat is best OK als je open over je intenties bent.

1 like

Niks geks aan hoor. Ik was 21 en ben nu nog steeds samen met hem. Ken genoeg meiden van 20-25 die nog nooit een relatie hebben gehad.

Vriendin van mij is 23 en is net pas echt begonnen met daten.
Eerst was het allemaal aanpappen met jongens, was niets van gekomen.
Schaam je niet!