Schaam jezelf niet!! En ben gewoon jezelf.
Je kan het echt niet forceren.
Je moet het op jezelf af laten komen.
Ik was 17 toen ik m’n eerste kreeg, 4jaar later en ben nog steeds samen met hem.
En ja, het is ontzettend lastig om een jongen te vinden die iets serieus wil. Dus het zal ook vast niet aan jou alleen liggen hoor.
Niet alles is jouw schuld!
Dat moet je goed begrijpen want zoals hierboven word verteld, deze generatie jongens is soms om te kotsten.
“Hoor vaak van mensen dat ik er goed uitzie”
Dat hoort mijn broer ook dat hij knap is, toch is hij 22 jaar oud en heeft hij nooit in een relatie gezeten.
Hij zit al voor erg lange tijd bij de Marechaussee en is daarnaast net klaar met een opleiding van 31 weken, zodat hij bij de BSB (Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten) kan solliciteren van de marechaussee.
Maar goed, ik spreek hem zelden want hij woont op zichzelf.
Sommige zijn wel aan een relatie toe, anderen weer niet.
Maar wat je vooral NIET moet doen als je jouw geld wil besparen, is een vriendje proberen te vinden op een Dating App.
Voordat ik m’n huidige vriend had ontmoet, betaalde ik veel geld aan dating apps om een vriendje te vinden.
Meerendeel van de mannen zijn daar voor de “Korte Termijn Fun” ipv de Lange Termijn en relaties.
En het is echt niet raar dat je 20 bent en nooit in een relatie hebt gezeten.
Een van mijn vriendinnen is al 23 en heeft nooit een vaste relatie aan de haak geslagen.
Maar die zit nu al wel in het proces van iemand daten.
Ik ben daarom ook blij dat ik een man heb ontmoet die gewoon iets serieus wil, en niet wil Kloten.