2 x verliefd op dezelfde boy.

Hi,
Ik ben voor de tweede keer verliefd geworden op een jongen die mij niet leuk vind… ook heb ik gevoelens voor zn beste vriend maar ik vind hem leuker. Laten we ze R. & L. noemen. R kwam net nieuw in de klas en na een paar dagen vond ik hem echt leuk. Dat werd steeds meer en meer en op een gegeven moment bloosde ik al als hij wat zei, als ik hem zag of zelfs als iemand zijn naam noemde. Nadat iemand het aan hem had verteld en hij zei dat hij niet met mij wou, brak hij mn hart. Ik was toen nog 2 maanden verliefd op hem en later was dat gevoel voor iets van 3 weken weg. Opeens was het er weer. Alleen nu sterker en met gevoelens voor L erbij. Wat alles nog moeilijk maakt. + nog twee dingen: ze hebben beide vriendinnen en doen na de zomervakantie een andere stroom dan mij… :frowning_face:

Ik heb geen idee wat ik moet doen, ik krijg ze niet uit mn hoofd en ik ben nogal verlegen…
Hopelijk kan iemand me helpen.
XX.

Toch proberen ze uit je hoofd te zetten, ze hebben allebei al een vriendin.

Dit.

Ze hebben een vriendin, dus dat betekent afblijven.
Probeer ze uit je hoofd te zetten.

Idd, vergeten. Misschien is het ook wel goed dat ze een andere stroom gaan doen. Zo kan je ze makkelijker uit je hoofd zetten en je komt vast een jongen tegen die veel leuker is en die jou ook leuk vind!