2 weken te laat

Hallo, ik heb een probleem.
Ik zou normaal gezien 2 weken geleden mijn maandstonden krijgen maar ik heb ze nog steeds niet. Deze maand heb ik mijn pil niet genomen en heb ik 2keer onveilige seks gehad maar heb beide keren de morning after pil genomen. Ik heb 2 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Kan iemand me helpen en zeggen waaraan dit zou kunnen liggen? Ik vind het raar dat mijn maandstonden 2 weken te laat komen, vaak komen ze wel 3 of 4 dagen te laat als ik mijn pil wel neem maar nooit 2 weken.

Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt.

Ik durf te wedden dat het komt omdat je 2x de MAP hebt genomen in 1 maand. Vind je het gek dat je lijf dan in de war is.

Waarom heb je deze maand je pil niet genomen en dan vervolgens geen condoom gebruikt?

Ik was op vakantie en had mijn pil niet mee dusja en ja geen condoom bij de hand

Je kon geen condooms halen en wel 2x een morning after pil?
Dat is bijzonder.

Maar ik denk dat het door de 2 MAP’s komt dus afwachten maar

Op die moment niet nee.

alle plaatsen waar je de map kan halen kun je ook condooms halen dus dat slaat nergens op

Wel als dit 's nachts gebeurde wegens omstandigheden. Heb pas 2 dagen later de MAP kunnen halen

je had na de eerste keer map al condooms moeten halen :’)
anyway, na 2 dagen heeft het nog vrij weinig zin om de map te nemen dus er is een kans aanwezig dat je zwanger bent.

mensen zoals jij zouden echt moeten wachten met seks.

De MAP moet binnen 72 uur, dus op zich was ze nog op tijd. Alleen is hij veel betrouwbaarder als ze hem zo snel mogelijk had genomen. Dus de kans is er wel ja.

Verder ben ik t compleet met je eens. Als je op vakantie gaat en je ziet dat je je pil niet mee hebt koop je toch zsm een lading condooms of je hebt gewoon geen seks.

Ja oke ik hod condooms bij moeten hebben… Maar jullie weten de omstandigheden waarin het is gebeurd niet dus liever geen commentaar over wat ik al dan niet wel had moeten doen. En de MAP heeft gewerkt want de zwangerschapstest was negatief. Ik wil gewoon weten wat de oorzaak zou kunnen zijn dat mijn maandstonden 2 weken uitblijven.

Als het onvrijwillig was kan ik me voorstellen dat het onveilig gebeurd is, maar verder kan ik me geen situaties voorstellen die als fatsoenlijk excuus zouden kunnen gelden.

Verder, gewoon wat al eerder gezegd is, de MAP is gewoon erg slecht voor je hormoonhuishouding.

Ik snap niet waarom jullie allemaal zo reageren. Als il zwanger zou zijn zou ik er heel blij mee zijn en zou ik er nog goed voor kunnen zorgen ook. Ben namelijk 21jaar, jullie denken waarschijnlijk dat ik een puber ben van 16. Dus ik vind jullie commentaar zoals dat iemand als ik geen seks hoor te hebben en dat soort dingen er echt over!

Ik wist niet wat ik moest doen en had bang daarom heb ik de MAP genomen. Ik was bang dat ik een kind niet alleen kon opvoeden.

Lees dan ook gewoon de bijsluiter.

Ze had de pil niet meegenomen op vakantie dus dan heb je vrij weinig aan de bijsluiter als je m niet slikt :’)

Van de morning after pil.

huh?

Oke je spreekt jezelf echt tegen, eerst zeg je dat je het niet erg vind om zwanger te zijn, waarom neem je dan een MAP. En je bent bang dat je het kind niet alleen op kan voeden. Sorry hoor maar als jij 21 bent moet jij kunnen snappen dat het niet goed is voor een kind om zijn vader nooit te zien.
Volgensmij ben jij wel 16…

Is gewoon een bijwerking van de MAP, had je kunnen weten als je de bijsluiter had gelezen.

Hahaha ok ik sliep :’)