Ik heb met mijn juf gepraat. Die heeft weer met mijn moeder gepraat. Ik heb zelf ook al is met mijn moeder gepraat. Maar ik durf op 1 of andere manier niet met mijn vader te praten…
@xpaaam Nou… mijn vader is heel erg voorzichtig vaak juist TEvoorzichtig en behandeld mij als een kind van, maar mijn moeder is alleen voorzichtig als het moet. daar mag ik gewoon alles van. Van mijn vader mag ik niet eens alleen naar de Emte die daar om de hoek staat.
@Kaboosh Ja oke dat is misschien ook wel een beetje zo. Maar het is toch neit normaal dat hij me behandeld als een kind van 5? Dat ik niks alleen mag doen? Want ik mag niet alleen over de camping lopen terwijl alle kinderen uit mijn klas al zins hun 7 of 8ste alleen lopen.
@xbeautyluvv * neem een schetsboek mee om misschien op te tekenen als je je verveelt (bv onder de muziek , wat voor emotie je er bij voelt! ) Goed idee! ik teken graag
* vraag aan je vader om leuke dingen te gaan doen op de camping . (zwemmen, zonnen en uit eten) Zwemmen doen we altijd wel. zonnen mag ik niet omdat hij denkt dat ik daar allergisch voor ben. Daarom ben ik nooit bruin en word ik gepest. en uiteten kan niet omdat mijn broertje noten en pinda allergie heeft…
* als je dan toch eventjes mag rondlopen , leer meteen mensen kennen en spreek eventueel af om morgen / vanavond iets leuks te gaan doen! Zou ik wel willen maar ik mag niet alleen lopen. Maar ik ga er wel wat proberen wat aan te doen.
* als alles tegen zit , ga dan maar de hele dag op je mobiel op social media.
(twitter , facebook , hyves etc.) Hahaa ja ik hoop dat ik daar wifi heb. kan ik ook nog soms ff op Girlscene
@matchacha Tjaa… ook meegemaakt? Mocht je die vriendin/vrouw dan? Zo nee… wat heb je er aan gedaan?
@Glenwood Dat probeer ik altijd als ik 1x in de 2 weken bij hem ben. meestal ben ik bij mn beste vriendin.