2 weken buikspieroefeningen?

Over ongeveer 2 weken ga ik op vakantie, en ik ben toch wel een beetje ontevreden met mijn buik… Dus ik vroeg me af: Zie je enig verschil na 2 weken iedere dag buikspieroefeningen te doen? Alvast bedankt!

Buikspieroefeningen zijn voor je spieren. Vet verbrandt je met cardio (hardlopen, touwtje springen, skieleren, zwemmen, youtube video’s etc.). Dus als je een strakkere buik wilt moet je aan cardio doen en gezonder eten (anders heeft het natuurlijk geen zin).

Ohja, dat was ik vergeten erbij te zeggen! Ik ga dan ook 3/4 x per week hardlopen, zou het dan, samen met die buikspieroefeningen, verschil uitmaken denk je?

Dit vraag ik me ook af!

Ik denk niet trouwens dat je ineens veel dunner bent, maar meestal met een weekje veel sporten, gezond eten verlies ik 2 kilo… En dat zie je wel =)

buikspieroefeningen alleen werkt ook. Ik ga naar een dietiste en die vertelde dat door alleen buikspieroefeningen te doen en voorderest gewoon hetzelfde blijft eten e.d. je buikje toch platter wordt.

Mijn fysiotherapeut, zei juist dat je spieren breder en dikker worden door buikspieroefeningen en het laagje vet wat je dus op je buik hebt, en wat je er dus vanaf wil hebben, juist meer naar voren komt door de spieren die worden getraind, je zal dus wel cardio moeten doen wil je dat laagje vet eraf hebben. Maar als je gezond eet en zoveel sport dat je zegt dat je gaat doen, dat je dan wel lichtelijk resultaat ziet.