2 vriendjes

Hyeee,

Ik zit met een groot probleem.
Ik heb sinds kort een super lieve vriend,
Maar ik heb nog een relatie met iemand anders
Ze zijn beide super lief voor mij

Plss help me

greatzz Lovely

Ja, je hebt een probleem, maar je hebt zelf voor dit probleem gezorgd. Waarom ben je een relatie begonnen met een jongen terwijl je nog samen bent met een ander?

Ik vind dat je ze het allebei moet vertellen, en dan is nog maar de vraag of ze nog wel bij jou willen blijven. Ik zou dit als ik hen was namelijk niet pikken.
Je moet het sowieso uitmaken met een, tenzij je voor altijd met twee vriendjes rond wil lopen.

Je hebt er inderdaad zelf voor gezorgd. Maar wat is nu het probleem? dat je twee vriendjes hebt? Maak het uit met eentje of met beiden want dit verdienen ze allebei niet.

Sorry, maar wat is dit nou weer voor raar gedoe? Ik zou het als ik jou was het uitmaken met beiden.

You’re gonna be a great wife in the future.

Je klinkt jong, maar als je nu al zo begonnen bent met relaties, heb je nog heel veel te leren. Misschien beginnen met eerlijk zijn tegen jezelf. Waarom heb je het zo ver laten komen dat je twee jongens in je leven wil? Wil je een open relatie? Zou je het zelf niet erg vinden als jouw vriendjes nog extraatjes hadden? Vind je de aandacht van twee mensen leuk?

Dit kun je gewoon niet maken!
Beide het vertellen, een van hen kiezen en dan maar afwachten of een van de twee jou nog wel wil. Zo moeilijk is dat niet…

Als beide hiervan iets weten en ermee door gaan: ok.

maar ik denk dat het voor beide niet het geval is.
Dus: Beide het vertellen. Eens zien wie er blijft en wie niet.

kheb het daarnet verteld
1van de jongens geeft me verot uitgescholden
de andere begreep me half en is bij mij gebleven
ik weet was niet slim
iedereen had gelijk jullie ook trouwens

byeeee

heeft niemand anders t gevoel dat t een troll is?? :’)

Ja denk het wel want ze praat nogal kortaf enzo

ik ben geen trol whi!!!

:face_with_raised_eyebrow: Die whi doet het hem

En dit bevestigd mijn vermoeden.

^^ :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Doe eens even normaal! Ze vraagt om hulp en jullie zitten haar uit te maken vr trol?! Wat ze deed was fout maar iedereen maakt toch fouten? Hopelijk komt alles toch nog goed voor je

Nope ik heb al bijna een jaar een relatie met iemand. Wrm denk je dat zelfs?

ze maakt fouten inderdaad maar haar typ wijze is verdacht…
Dus nee :’) ik geloof er niets van