2 vriendinnen

Toen ik in de 2e zat (ik zit nu in de 4e), begon ik op te fietsen met een meisje die bij mij in de klas zat, A. Het jaar daarna gingen we ook opfietsen met een 'vriendin van A, B. Ik dacht altijd dat zij goede vriendinnen waren. Maar niets blijkt minder waar! (Volgens B dan…) Zij zegt dat ze A. nooit heeft gemogen, dat A. gemene dingen over mij heeft gezegd. Dat heeft mij natuurlijk erg gekwetst. Het punt is, ik weet niet of ik het moet geloven. Zij heeft al eens eerder dingen gezegd die uiteindelijk niet waar bleken. Maar ze kwam wel geloofwaardig over.
B. zegt nu steeds van dat ze veel liever met mij op fietst dan met A. en dat zij mij veel aardiger vindt etc. Dat is natuurlijk heel aardig, maar tijdens het op fietsen is zij heel aardig naar mij toe, maar soms maakt ze ook hele gemene opmerkingen (misschien onbewust).
Dit is pas de laatste tijd, en ik vind het heel ingewikkeld…

Wat als B. de waarheid spreekt, wat moet ik dan doen? Maar als ik denk dat B. de waarheid spreekt, en het is niet zo? Of andersom? Ik weet het niet meer…

Wat moet ik doen?

ps. Sorry voor het onduidelijke verhaal (misschien).

Denk dat je niet naar B’s z’n oordelen moet luisteren, je moet er zelf achter komen of A echt zo is of niet! Misschien praat B. wel precies hetzelfde over jou tegen A. als dat ze tegen jou over A. doet!

bedankt voor je reactie… Dat dacht ik dus misschien ook al, maar ik snap niet waarom ze dat zou willen doen?

waarschijnlijk zit B dan weer te liegen.

waarschijnlijk zit B dan weer te liegen.

op fietsen? nog nooit van gehoord hahaha. Maar oke ontopic, ik zou gewoon even met A en B praten. Het laatste wat je wilt is in een nasty fight terecht komen waar jij helemaal bij betrokken word. Good luck!

Hmm, ik zou B niet meteen gaan geloven. Wacht het af.

dankje voor al je reacties en adviezen!

@Fabia

opfietsen zal wel iets fries zijn xd. Zeg maar naar school samen fietsen en weer terug