2 vriendinnen

De nieuwe pll aflevering 11 komt morgen! Maar nu willen 2 meisjes met mij kijken maar ik niet kiezen. Klinkt raar maar ze mogen elkaar niet dus ik kan niet met z’n drieën kijken.

Ik weet niet wat ik moet doen omdat ik ze niet wil kwetsen

Zeg tegen hen dat ze je allebei gevraagd hebt en niet gaat kiezen tussen hen. Dat jullie toch kunnen proberen er het beste van te maken en het met z’n drieën te kijken, en anders desnoods degene die het als eerste vroeg, mocht de ander dan niet willen komen.
Ik herken het, zo’n vriendinnen hebben…

Super irritant he! Ik kijk nog ff naar de andere reacties

dude. echt serieus. stop alsjeblieft met dit soort onzinnige topics maken en maak je eigen levenskeuzes. Of schrijf gewoon al je vragen in 1 topic. alsjeblieft.

Stop jij dan met dit lezen

Het is gewoon onnodig. Je kan best al die vragen die je over de afgelopen dagen hebt gesteld in 1 topic vragen. Daarnaast moet je gewoon leren je eigen levenskeuzes te maken. Je hoeft niet voor elk dillemaatje wat je hebt het forum op te zoeken.

Soms verveel ik me gewoon… De laatste tijd omdat ik niks meer te doen heb

Dus? Moet je daarvoor voor elk vraagje een apart topic aanmaken?

Ja daar is dit topic voor hoop ik-.-

Nee dat is het dus niet.

Hey hey, het forum is om vragen te stellen, dat jij dit topic misschien onnodig vindt, dat kan, maar dan is het niet nodig om de topicstarter neer te halen. Je kunt ook gewoon advies geven of meteen op het kruisje drukken

Ik heb haar advies gegeven al haar vragen een keer in 1 topic te stellen ipv voor alles een aparte aan te maken.

Het is maar waar je je druk over maakt. Er zijn ergere dingen dan iemand die een extra topic maakt.

Ach, weet je wat het is. Als iemand serieus is met dingen. Maar dit zijn onzinnige topics. Daarnaast is het in het ene topic van JA IK ZIT IN GROEP 7. en het andere topic opent ze opeens over hoofdpijn op school terwijl ze hele belangrijke toetsen heeft. In groep 7?!?!?

Het zal wel.

Dat kunnen voor haar belangrijke toetsen zijn? Misschien heeft ze niet zulke goede resultaten en betekenen die toetsen of ze over mag naar groep 8 ja of nee (of gehoord van cito-toetsen? Sommige ouders maken daar een big deal van). Ik vind niet dat het aan jou is om te bepalen of een topic onzinnig is of niet.

Iemand die het snapt. :bowing_man:

Ehmm ik heb nog gezegd in dat andere topic dat ik dit acc deel met mijn vriendin.
En trouwens de meeste kinderen in groep 7 kunnen de meeste kinderen pll begrijpen

Of je kijkt gewoon 2 x! Maak er niet zo’n big deal van aub! X

dat wou ik ook doen maar dat vond z niet goed! Dus ja ik heb nu gwn met L Gekeken en ja was leuk