2 vragen

Ik heb twee vragen voor jullie!
Ik plaats ze maar gelijk allebei in het zelfde topic, hier vraag 1:

Mijn moeder stelde voor om te gaan shoppen (leuk zo’n moeder), normaal shoppen we in Utrecht of omgeving maar nu leek het haar leuk om naar Den Bosch, Maastricht of Antwerpen te gaan. Iets in die richting, wat meer zuidelijker omdat we in het noorden al vaak zijn (Almere, steden in Friesland, Zwolle…). Mijn moeder wilde wel graag iets overzichtelijks, dat alle winkels ongeveer in dezelfde straat zitten en dat je niet 10 minuten voor winkel na winkel moet lopen.
Wat is een leuke stad om naar toe te gaan?

Vraag 2:

Ik wilde nou iets gaan bestellen op de H&M site, gewoon wat dingetjes zodat we daar niet meer naar de H&M hoeven.
Ik zag onder andere twee leuke paar schoenen, beide ballerina’s met een open teen. Hoe loopt dit? Ik heb altijd dichte tenen of slippers, dus dit is vast een hele rare vraag maar of je voeten er sneller uitglijden ofzo.

Het gaat om onder andere dit paar:

http://files.hm.com/media/products/A55/DMA55_81630_72006_51_0132.jpg

Breda is overzichtelijk en arnhem ook.

Nijmegen :slightly_smiling_face:
haha nee maar
Misschien rotterdam?
behalve de primark zit alles bij elkaar maarja.

nee je voeten glijden er niet sneller uit :wink:

Antwerpen is superleuk, ook heel overzichtelijk met een gigantisch lange winkelstraat. En nee, dat je tenen eruitglijden heb je eerder met hakken met open teen maar ballerina’s kunnen prima.

Den Bosch is best wel lastig als je er nooit bent geweest.
Ik raad Eindhoven aan, gewoon een lange straat, met een paar zijstraatjes maar daar blijft het bij :slightly_smiling_face:

Ik raad Arnhem aan maar Nijmegen kan ook maar Arnhem is wat overzichtlijker.

Nijmegen is oo kheel erg leuk!
Je hebt wel heel erg veel winkels en ook allemaal dicht bij elkaar!

nee, -even over die schoenen- Die zitten gewoon als gewone ballerina’s hoor!

Maastricht is ook heel erg leuk en de winkels liggen gewoon allemaal in de winkelstraten

ik zou naar Eindhoven gaan. is maar 1 straat en wat zijstraatjes.- erg overzichtelijk.