2 vragen

oke ik had een vraag want ik kwam er echt niet uit, zelf ben ik 15 al ongesteld enz en heb een vriend, en hij en ik waren dus verder gegaan maar hij heefr zjnn handen niet gewassen toen voor hij mij vjngerde en ja, hij had zijn eigen sperma aangeraakt, zelf vraag ik me af of je zo zwanger kunt raken, volgens mij is er niks aan de hand dat hoop ik dan, ik heb wel last van miselijkheid, had laatst ook over gegeven buikpjn en andere klachten enz, maar dat kan ook door het vele eten komen kmdat t nieuwjaar is, anyway, mijn vragen zijn slikken jullie de pil, altijd voor de zekerheid, ook na sexuele handelingen voor seks, en denken jullie dat er een kans op zwangerschal is

Kun je het misschien wat duidelijker formuleren? Voor mij is het niet helemaal duidelijk wat er precies gebeurd is en wat nou je vragen zijn.

de kans dat je daar zwanger van bent geworden is echt nihil, maar voor je eigen gemoedsrust kan je altijd even een test doen.
En ga aan de pil! Hoef je je in het vervolg geen zorgen meer te maken over dit soort dingen :wink:

Je bent niet zwanger.

Je bent niet zwanger en je tweede vraag begrijp ik niet. Maar ja, ik slik altijd mijn pil. Want dat hoort zo, ongeacht of je nu seksuele handelingen gedaan hebt of niet.

Ik denk dat ze misschien de MAP bedoelt.

Als je na elke seksuele handeling de MAP gaat slikken, dan denk ik niet dat je je helemaal goed zal voelen :’)

sowieso als je na elke seksuele handeling de MAP gaat slikken ben je veel geld kwijt. die dingen zijn duur. maarja een kind nog duurder.