2 vraagje voor levensbeschouwing.

Hooi!

Dit is gelukkig mijn laatste opdracht die ik ooit voor levensbeschouwing moet gaan maken *doet de wave*, maar ik moet dus met 3 anderen een werkstuk maken over iets ethisch en blablabla ik bespaar jullie de details.
Mijn vragen aan jullie is dus:

1. Hoe belangrijk is vrijheid (like in een relatie of op school) voor jou?
  2. Hoe belangrijk is vrijheid van meningsuiting voor jou?

Ik heb dit nodig om het in mijn stukej te verwerken :]
Hartelijk dank!
<'3

En in de titel zit een spelfout zie ik net =_=’’
vraagjes

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk… o.0

uhh… ik denk dat je de vragen wat preciezer moet maken, of dat iemand moet kiezen tussen:
heel belangrijk, belangrijk, onbelangrijk
of zo… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat moeten wij ook haha maar ik weet niet echt iets…

[i]1. Vrijheid is belangrijk, want als je geen vrijheid hebt, heb je ook niet de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en om jezelf te zijn.
2. Vrijheid van meningsuiting is ook belangrijk, omdat iedereen mag zeggen wat hij/zij vindt. En anders zou als iemand zijn mening zou geven er gelijk ruzie ontstaan, niet dat dat nu niet zo is maar oke ._.

Zo goed genoeg? :’)[/i]

Jah maar ik heb verschillende argumenten nodig en bij meerkeuze is dat niet XD
Ik heb er al 4 ofso dus heb nog 1 goeie nodig :]

1) Hoe belangrijk is vrijheid (like in een relatie of op school) voor jou? Belangrijk, maar ik vind ook dat je niet te veel vrijheid moet krijgen op bijvoorbeeld school. Er moeten wel bepaalde regels zijn waaraan je je moet houden, maar die regels moeten je niet kunnen beperken tot het worden van iemand dat je eigenlijk niet bent.
2) Hoe belangrijk is vrijheid van meningsuiting voor jou? Zeer belangrijk. Het recht van vrijheid van meningsuiting vind ik één van de belangrijkste rechten. Hierdoor is iedereen als het ware gelijkwaardig, omdat iedereen hetzelfde kan/mag zeggen. Er moet wel een duidelijke grens zijn tussen vrijheid van meningsuiting en discriminatie.

^thank you :]

up