2 voor 1

hello, ik heb een klein probleempje,
ik ben namelijk sinds gisteren verliefd op een supertoffe jongen van mijn klas.
ik heb dat ook gezecht tegen mijn beste vriendin, en toen zei ze dat zei ook op die jongen verliefd is! help!
wat moet ik nu doen, wat als hij het ooit met 1 van ons moest vragen?:face_with_raised_eyebrow:

Hoe kun je sinds gisteren verliefd zijn terwijl je gisteren een topic opende over een jongen waarop je al een jaar verliefd bent?
Ik neem aan dat je nog jong bent en niks over verliefd zijn weet. Nu zijn het meer kriebels en gaat het veel om het uiterlijk en de aandacht die je krijgt van de jongen. Je zult snel genoeg merken dat het anders is :stuck_out_tongue: .
En ik denk niet dat hij 1 van jullie zal gaan vragen. Ga dus vooral niet met je beste vriendin vechten om die jongen, want dan zul je voor grote teleurstellingen komen te staan.

ja, jullie hebben wel een punt, maar die jongen is best wel leuk… en trouwens, mijn bff en ik zijn niet van elkaar te scheiden, maar ik wil wel zeker proberen vrienden met hem te worden… daar is toch niks mis mee he? :flushed:

Je kunt wel gewoon vrienden met hem worden (:

maar hoe doe ik dat… hij praat niet zo vaak tegen mij

Meer met hem gaan praten

Gewoon zelf een gesprek beginnen. Je moet risico’s in je leven durven te nemen, want anders kom je niet ver. Zeg gewoon ‘Hee hoi! Hoe gaat het? Moeilijke toets vandaag he! De winter staat weer bijna voor de deur super koud joh! Ga jij nog iets doen met Sinterklaas of kerst? Woon je hier in de buurt? Ohh ik woon in blablablaland.’ Gewoon het gesprek gaande houden met random vragen. Dan bouw je een relatie op en steeds wanneer je hem ziet lachen en groeten dat wekt vertrouwen op.

ik kan het proberen :flushed: hij zit namelijk naast me in de klas

Alles kan! Succes :grinning:

dankje!!