2 verzorgpaarden

Hoii
Ik heb een klein dilemma
Nu heb ik een oud verzorgpaard waarmee ik lekker alleen buitenrijd en wandel enzo. Maar ik zag vanochtend een advertentie voor iemand die een verzorger zocht voor haar paard, waarmee ik ook dressuurmatig goed van leer en waar ik ook mee kan buitenrijden. Ik wil echt niet stoppen met mijn oudere verzorgpaard maar ik weet niet of ik die andere wel moet doen. Hebben jullie advies?

Je kan het toch proberen om beiden te doen? Als het toch te veel is kap je weer met die ene, maar dan heb je het in elk geval geprobeerd.

Dit is wel lastig. Want ik begrijp dat je een band hebt met het oude paard, waar je alleen nu niet mee verder komt. Van het nieuwe paard kan je meer leren…

Ik zou proberen om alle twee te doen. Mocht het niet lukken, dan zal je zelf de keuze moeten maken welke je aanhoudt.

Als je meer kan leren en beter kan worden met de eventuele nieuwe, zou ik daarvoor gaan. Ik maak uit je bericht op dat je verder wil tenminste. Je kan altijd je huidige weer opzoeken om eens een dagje (gedeelte) te verzorgen.