2 van mijn collega's lopen te lullen over mn vriend

Dus sinds ik met mijn vriend heb zijn er 2 meisjes van het werk die lopen te zeggen dat het een vies ventje is.(Hij heeft ook bij ons gewerkt)
En 1tje zei ook nog dat net voordat ik met mijn vriend had dat ze smsjes van hem kreeg of ze seks met hem wou, ze zei ook dat hij 100% vreemd gaat… ik weet niet meer wat ik moet geloven :frowning_face:
Ik kan het hem vragen maar of hij gaat dan denken dat ik hem niet vertrouw of hij gaat het gewoon ontkennen dus ik heb nu gewoon echt geen idee wat ik moet doen… :frowning_face:

Pics or it didn’t happen!
Eerst harde bewijzen…

Tsjaa, ik krijg een beetje de indruk dat ze eerder jaloers zijn dan dat ze je echt willen waarschuwen?

Ik zou wel op zijn minst aan je vriend vertellen dat er roddels over hem langs gaan. Hij heeft wel het recht om dat te weten, vind ik dan. Wel even tactisch brengen natuurlijk, hij moet er niet vanuit gaan dat jij deze roddels gelooft.
Maar inderdaad, ik ben het wel met Cucumber eens. Waarschijnlijk is er niets aan de hand en zijn het gewoon twee jaloerse meisjes die hem ook wel een leuke jongen vonden en het jammer vinden dat hij nu bezet is.

Dit. laat ze het maar bewijzen.

Je hebt pas net een relatie, het vertrouwensproces is nog in volle gang. In het kader daarvan kun je hem best vragen wat er waar of niet waar is. Met de boodschap dat het vertrouwen alleen maar wordt bevestigd.

Snap wel dat je twijfelt, maar vind het eerder klinken alsof ze je jaloers proberen te maken dan dat het waar is.

Verder eens met wat Temuijn en Demi zeggen en xMajoor.

Sounds like he turned them down.

Ah, dit heb ik ook gehad… Werkte bij dezelfde plek waar m’n vriend een jaar eerder had gewerkt. Zat een keer in de auto met een meisje (collega) en omdat we elkaar niet heel goed kenden begonnen we met praten en vertelde ik over mijn vriend. Zij vroeg toen: ‘Heet hij (naam)?’, waarop ik ja zei. Nou, toen vertelde ze dat m’n vriend vreemd ging, hij een paar keer is blijven slapen bij haar beste vriendin, dat ze hem een beetje autistisch vond en dat haar beste vriendin hem maar raar vond. Ik hoorde nog meer van dat soort dingen dus ik werd echt helemaal depressief en moest gelijk huilen (ook omdat m’n vriend en ik een beetje een dip hadden). Dat meisje bleef maar zeggen dat ze me wilde helpen, ze er niet van profiteerde als ze loog tegen me en het heel goed bedoelde.

Natuurlijk heb ik dit meteen aan m’n vriend verteld toen ik thuis was en hij was woedend, het waren dus de twee meisjes met wie hij problemen had op z’n werk. Met eentje had hij ooit een date, alleen hij zei dat het niks werd tussen hen, dus ze spanden samen om hem zwart te maken bij andere collega’s en hun baas. Voelde me echt zo kut, het is gewoon niet fijn om zoiets te horen en dan helemaal niet als het gelogen is door meisjes (vrouwen) van 25… Kom op, zeg. :dry:

Wat ik dus eigenlijk aan wil geven is dat het belangrijk is om dit te bespreken met je vriend, als je hem vertrouwd dan is er eigenlijk niks aan de hand. Sommige mensen proberen andere mensen alleen maar zwart te maken, wat echt heel zielig is… Je moet niet altijd luisteren naar andere mensen, jammer genoeg liegen sommige mensen heel veel… Succes, in ieder geval, ik hoop dat het goed komt.

Mensen zeggen soms dingen die gewoon nergens op slaan, trust me. Ik denk ook dat hij ze gewoon afgewezen heeft. Waarom zouden ze er anders zo “open” over roddelen? Ze willen dat je het hoort.

Aan 't begin dat ik dat ze jaloers waren, maar toen begon ik te twijfelen… :flushed: En ik wil het hem wel vertellen want ik zit er best wel mee, maar ik weet niet echt hoe ik het moet overbrengen?

Gewoon bespreken met je vriend. Niet onzeker worden, want die meiden zijn vast jaloers.

Het klinkt naar mijn gevoel ook meer alsof die meiden jaloers zijn. Misschien heeft hij ze inderdaad wel afgewezen of zo, wie weet. En willen ze hem nu zwart maken. Klinkt lullig, maar er zijn helaas maar zat mensen die zo doen. (“Als ik hem niet kan krijgen, dan niemand” of zo.)

Ik zou het er inderdaad gewoon eens met hem over hebben. Je kunt best gewoon zeggen dat je roddels over hem hoorde. Hij heeft het recht om dat te weten. En dan kun je er gewoon open over praten.
Je hoeft echt niet te zeggen dat je niet weet of je het moet geloven of niet, wat die meiden zeggen over hem. Je hebt geen bewijzen gezien dat hij dat ene meisje ook echt die SMSjes/berichtjes gestuurd heeft, toch?

Ik wil het wel bespreken maar ik weet niet alleen hoe ik het ga zeggen :frowning_face: Ik ben bang dat het best wel gemeen uit mijn mond gaat klinken, terwijl ik het niet zo bedoel :frowning_face:

Niet met die meiden bespreken, maar met je vriend. Vertel hem dat collega’s verhalen over hem vertellen die je kwetsen en dat jij hem vertrouwt en het dus graag met hem wil delen, omdat je er mee zit. Dan hou je het bij jezelf en lok je geen reactie o.i.d. uit. Succes, komt vast goed. :slightly_smiling_face:

Hmm nvm… hij heeft het uitgemaakt :frowning_face:

Meen je niet :frowning_face: waarom? Sterkte!

Dat andere mensen negatief over iemand zijn wil niet zeggen dat ze jaloers zijn toch…? Beetje een vreemde redenering. Als mensen mij van tevoren hadden gewaarschuwd over m’n ex had dat me een kut tijd bespaard.