2 tussenuren :s

Heey, komende week moet ik helaaa weer naar school. Alleen heb ik dinsdag gelijk 2 tussenuren :’( weet iemans wat ik dan kan doen. Want huiswerk heb ik dan nog niet. Misschien een klein beetje maar dat heb ik dan zo af.
Thnx alvast :wink:

1. Je kunt een beetje huiswerk maken - ook al is het een beetje.
  2. Neem een boek mee om te lezen. Pluspunt: misschien kun je het gebruiken voor een naderend boekverslag.
  3. Filmpje kijken op je mobiel of tablet - als dit mag.
  4. De tijd benutten om met je vriendinnen te kletsen en keten - is dit niet een soort ongeschreven regel/wet voor tijdens de tussenuren?

Gewoon praten met iemand die je tegenkomt, of op je mobiel whatsappen ofzo.

Naar het centrum gaan?

Een ijsje halen met je vriendinnen? En dan ergens gaan zitten en lekker kletsen. Hoeft niet elke keer maar zo doodt je de tijd wat.

Haha jemig ik heb wel een jaar 12 tussenuren per week gehad, 2 valt toch wel mee? Je hebt neem ik aan wel een telefoon of ga het centrum in ofzo.

Jep. Maar het is dus tijdens gym wat ik niet kan volgen. Dus al mn vriendinnen zitte in de les :s

Hoeveel uur heb je daarna nog? Ik zou lekker naar huis gaan, weet niet hoe dichtbij dat is.

ik ga met de bus. Dan zouvik maar ieta korter dan een half uurtje hebbe.maar kdenk dat het wss gwn vervelen word

Had vorig jaar ook vaak genoeg 2 tussenuren achter elkaar. Je kan vast wel wat verzinnen, wees blij dat het er niet meer zijn haha

Ik denk dat je dit misschien wel beter kan vragen in het anti-verveel topic

Als het goed uit komt met klassen & vakken, kan je misschien regelen dat je wat uren inhaalt zodat je eerder vrij bent? Dat was bij ons soms wel mogelijk.
Ik woonde maar 50 meter van school dus ik kon altijd zo naar huis.
Maar neem een boek mee, of ga naar de mediatheek ofzo.

Thnx allemaal voor het meedenken!

Dus, ik heb weleens 5 of 4 tussenuren gehad :’)

Ga huiswerk maken, naar de stad, naar huis als je dichtbij woont.

Ik ging altijd naar de supermarkt, of internetten in de mediatheek.

Je les herhalen of samenvatten.
Of shoppen. Misschien met je vrienden meegaan die ook even tijd hebben.

aantekeningen herschrijven, spelletjes op mobiel, internetten in mediatheek, alvast een boek lezen (komt altijd van pas bij een vak), whatsappen, iets lekkers eten, samenvattingen maken. :sob::muscle:

Ik weet niet hoe dat bij andere scholen is, maar ik heb vaak al meteen bij de eerste les huiswerk. Anders kan je alvast vooruitwerken of samenvattingen maken, maar daar heb je waarschijnlijk geen zin in haha. Meestal ga ik naar de mediatheek wat doelloos doen op de computer of anders op m’n mobiel maar je kan ook naar de supermarkt als er een in de buurt ligt.

Naar de stad/dorp, mediatheek, huiswerk maken, naar huis. Ik had vorig jaar elke week 12 tussenuren en zat zo vaak alleen huiswerk te maken omdat mijn vriendinnen verder les hadden, dus 2 valt heel erg mee :wink:

Ik had afgelopen jaar tussenuren van kwart voor 11 tot kwart voor 2, we gingen naar de supermarkt, drogist en altijd gewoon met elkaar kletsen