2 tegelijk?

Omdat ik mij toch afvraag wat ik hier mee moet vraag ik het maar gewoon! Ik ben nu al een paar weken met een jongen aan het smssen. Inmiddels hebben we 1 date gehad en het was super leuk. Ook heeft hij gezegd dat hij mij ook echt leuk vind en gezegd dat de date zeker voor herhaling vatbaar is. Maar nu is het vervelend ik hoor via een vriendin dat hij ook met een vriendin van haar smst. Zelfde avonden als dat hij mij smst enz. Blijkbaar zou hij achter haar aan hebben gezeten op een feest waar hij mij mee naar toe had gevraagd (ik kon helaas niet) Nu is hij nog steeds ontzettend lief, smst hele dagen, msn enz. Maar wat moet ik hier nu mee?

Alvast bedankt voor t lezen :slightly_smiling_face:

Sms en msn zegt niets. Is het niet een gewone vriendin?

Tja, jullie hebben in principe nog maar 1 date gehad dus hij heeft al het recht om ook met andere meisjes te praten. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Als jullie meer dates hebben gehad en het lijkt erop dat het wat serieuzer wordt dan kun je er wel eens naar vragen hoe het nou met dat ene meisje zit.

ow vergeten te zeggen ze hebben een date gehad…

Vraag hem hoe het tussen hem en dat meisje zit… Misschien vindt hij haar wel helemaal niet leuk meer.