2 scholen

heey ik zit nu op een school al 3 jaar en heb daar genoeg vrienden in de klas. ik zit daar 1 dag in de week van half 3 tot half 8 (dat vind ik dus niet leuk)

en op die andere school heb ik overdag les en ik wil gewoon geen avond die andere school is trouwens ook dichterbij.

wat zal ik doen op die school blijven waar ik al 3 jaar zit en vrienden heb en waar ik goed leer. of naar de school van me vriend(kom niet bij hem in de klas en hij zit op donderdag en ik woensdag) en waarbij ik niemand ken en ik de lessen maar apart vind

wat zal jij doen ik heb echt raad nodig =(

wat voor opleiding volg je dan?

doe opleiding banketbakker maar die dinsdag moet ik weer om half 5 OF half 3 me nest uit en dat reizen bij elkaar is 2 uur:Z

kan je wel met je opleiding van school veranderen? of moet je dan een andere opleiding gaan doen?

nee blijft presier het zelfde

Zou kijken of je een dagje mee kunt lopen op de school van je vriend. aangezien dat dichterbij is en overdag dus je ook veel reistijd scheelt. je heb dan maar 1 dag in de week toch?

maar als je je vrienden niet wilt missen zou ik op de andere blijven. 1 dagje in de week maakt ook niet zo heel veel uit

nee daarom en die andere school zitten echt van die sukkels(evaring van vriend alleen de leukste mensen zitten bij hem:’() maar ik wil wel hier blijven maar wil niet op avond en zover reizen…:S nou ja ik moet nu naar school dus!:frowning:

@#^&^#*#*## xD

hmm snap het. enorm lastige keuze
maar als het maar 1 dagje in de week is, zou ik gewoon op deze school blijven, je heb het er leuk en naar je zin, je hoeft niet opnieuw te wennen.

kdenk als je veranderd en het valt tegen dat je enorme spijt krijgt

op deze school blijven