2 probleempjes o_o

Helloww,

Sinds ong. 3 weken geleden kwam ik erachter dat de jongen die k leuk vond mij niet leuk vond. Nouja. Hij is een player laat ik het daar maar op houden(geen details, hij flirtte met iedereen en zei tegen ieder meisje weer dat diegene the #1 was)

Ik was er redelijk kapot van, maar verder wilde ik hem niet meer terug, nu ik weet wat hij doet.

Hij was een keer op ene D. Dat zei hij tegen mij voordat hij met mij bezig was zegmaar. Maar zij had al een vriendje toen. Hij heette W.
M.(de player) had met D. gezoend.
M. vertelde tegen mij dat W. het met D. had uigemaakt omdat ze te vaak vreemd ging.

Omdat ik veel dingen over W. hoorde zocht ik m eens op op hyves. Geen bedoeling erachter ofzo. Helaas, zijn profiel was afgeschermd, maar ik voegde hem toe (:
Hij krabbelde meteen of ik hem kende. Nee. Hij had wel over mij gehoord van M.
Toen werd ik nieuwschierig en voegde hem ook toe op msn. Het bleek niet veel interesants te zijn wat M tegen hem zei.

Langzaam werden onze gesprekken langer, we hadden al een ding gemeen, liefdesverdriet, alle2 in de steek gelaten door een player.
Hij zei tegen mij dat ik een lievere jongen verdiende omdat ik een lief meisje was, dat raakte me,

Hij werd steeds liever voor me en nu is t echt een schatje, hij zegt lieve dingen en we hebben mega grote lol, ik heb bijvoorbeeld een superlange www van 112 reacties met hem xd.

Maar nu dus het probleem.

Ik heb hem nog nooit in rl gezien, hij woont 14km verderop en ik ken hem dus via via. Ik wil graag een keer met hem afspreken maar hoe moet ik dit mijn ouders, die ik heb beloofd niemand die onbekend is toe te voegen, vertellen dat ik wil afspreken met iemand die ik niet ken.
Ik ben zowieso bang dat ze een vriendje afkeuren…
Hij is ook nogeens ruim 2 jaar ouder als ik, ik ben 14februari 15 hij 16 juni 17.

Ik had al bedacht dat ik zal zeggen dat ik hem ken via M.
Ze kennen M. namelijk wel, en denken dat we goede vrienden zijn xd. Ze weten ook niet dat ik ooit op hem geweest ben.

kort samengevat voor de mensen die geen zin hebben dit verhaal te lezen;

Ik ben verliefd op een jongen die ik niet in rl ken maar via-via.
Hij woont 15km verderop.
Mijn ouders zijn een beetje tegen vriendjes.
Mijn ouders willen niet dat ik met mensen praat die ik niet echt ken,
Moet ik zeggen dat ik hem ken via een vriend (m. voor degene die alles gelezen hebben)

help.

xxx

oja en hij is ruim 2 jaar ouder (voor hierboven degene die het niet gelezen hebben.)

Hoe wil je dan in hemelsnaam ooit in contact komen met mensen?

Ik zou trouwens gewoon zeggen dat je hem via een vriend kent, en dat jullie op msn veel praten. Dan vraag je of je een keer met hem af mag spreken.
Of je gaat een keer (met vriendinnen) naar de stad en dan vraag je of hij ook komt?
En ik vind 15 - 17 niet veel verschil.

tsja, zo zijn mijn zorgzame (té zorgzame) oudertjes he.

ja ik dacht daar kan ik M. wel een keer voor misbruiken xd. Of is dat onaardig?

neehoor, kan wel :slightly_smiling_face:

haha okee,

er is heel ver ook iets waar, want door hem ben ik hem toe gaan voegen xd

Ben akkoord met daddeldoo :slightly_smiling_face:

gewoon zeggen dat je die jongen via M kent en dat je hem al paar keer ergens hebt gezien

of desnoods zeg je, ik ga met M naar de stad en dan ga je naar hem te
15 km vind ik niet zoveel

maarja, jij hebt natuurlijk geen auto of ov kaartje

ik vind 15 km ook niet zoveel, dat fiets ik iedere dag naar school toe…
gewoon zeggen dat je hem via M. kent en je ouders laten weten waar je bent :grin:

Ik ben 15 en mijn vriend is 17. Merk er niets van hoor. (:

Zijn naam begint trouwens ook met een M, hahaha.