2 Probleempjes met aankomen

Oke probleem 1 is :
ik eet best veel maar ik kom gewoon echt niet aan, het is heel erg frustrerend.
Ik ben 14 en weeg 48 mijn streefgewicht is iets rond de 50 en ik ben 1,65 meter lang. Er zijn sommigen die zeggen dat ik er trots op moet zijn omdat de meeste bezig zijn met hun gewicht en afvallen , maar ik vind het echt erg dat ik niet aankom want ik eet echt voldoende groente en fruit enzo.

Probleem 2 :
ik heb nu honger, dus wat kan ik het beste eten op dit moment :stuck_out_tongue:?

Oke die laatste probleem is droog maar ik heb wel vaak van die momenten waarvan ik denk : ik heb honger, wat kan ik eten?

same problem here.

dus upjeee

ik heb hetzelfde probleem ben 175 en weeg ook maar 49 kilo
ik kan eten tot ik erbij neerval maar ik kom geen gram aan
je kan nu het best fruit eten ofzo, of een koekje
gewoon een klein tussendoortje en dan bij het avondeten goed eten
ik dacht altijd dat je van tussendoortjes aankomt maar je komt meer aan van brood en aardappellen

Het is toch geen probleem? Als je gezond eet, veel drinkt (bedoel geen alcohol natuurlijk :stuck_out_tongue:) en genoeg beweegt, dan geeft jouw lichaam aan dat je een gezond gewicht hebt!

@everlastinglove
Kom je serieus meer aan van brood en aardappelen dan van tussendoortjes?
Wat voor tussendoortjes bedoel je dan eigenlijk?

zelfde probleem ._.

ik wou dat ik dat had, lijkt me wel handig juist. maar ik snap ook wel dat het vervelend is eigenlijk… eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat je eraan kan doen, maar volgens mij eet jij wel gezond dus ik zou het zo houden (:

ik ben 1.63 en weeg 46 en heb hetzelfde probleem als jou.

-

ah! the old me…
ja ja, dit gaat veranderen hoor. je bent nog maar VEERTIEN! trust me dat je wel zult aankomen door de jaren heen. Voor je het weet, ben je een fatty, just like the rest of us.

Ik snap dat je dit misschien vervelend vindt maar het is echt nog geen probleem gezien je nog maar 14 bent.
Het zal nog wel veranderen hoor (:

@renoir
ja ik dacht dus dat je van chips en chocola enzo meer aankwam
maar dat schijnt dus niet zo te zijn (volgens mijn huisarts)
ik at me vol aan chips chocola en snoep en kwam gewoon niet aan
toen moest ik meer brood 6/7 per dag gaan eten en meer aardappelen
toen ben ik wel 2 kilo aangekomen

Pffff inderdaad!
Wees blij dat je niet eeuwig hoeft te dieeten als sommige mensen
sorry maar ik snap ECHT niet wat mensen zeuren als ze vinden dat ze te dun zijn … ik snap het gewoon niet, zal wel aan mij liggen

Wow van aardappelen kom je echt aan!
Heb als avondeten aardappeltjes gegeten en ben gelijk 1 kilo meer gaan wegen.
Hahaha maar nu weeg ik weer 1 kilo minder.

ik ben 1,63 en weeg 45… alleen wil juist bij me buik afvallen…

Ik vind je gewicht behoorlijk normaal ? Voor je leeftijd en lengte.

Je moet veel eten, want op je 14e groei je veel en dan wordt je juist slanker, je moet dus oppassen dat je niet te weinig eet. Ik zou gewoon eten waar je zin in hebt.

Mijn vriendin is ong. even lang en heeft ook hetzelfde gewicht als dat jij hebt rond de 48 kilo… Maar bij haar zij de dokter gewoon dat ze meer vezels (=brood enz…) moest gaan eten en het werkt bij haar ook echt ! want ze woog eerst 45 en nu al 47/ 48 kilo…