2 paar pumps te koop!

Hoi meiden!
Ik verkoop twee paar pumps. Beiden ongedragen aangezien ze te klein waren en ik te lui om ze terug te sturen.

Beiden zijn maat 39, hakhoogte 14 cm. en plateauhoogte 3 cm.

Ik doe ze allebei weg voor 30 euro, exclusief verzendkosten.

up!

Sorry dat ik het vraag maar weet het niet zeker. Die schoenen (laatste) heb ik bij de Tango gezien en daar is nu alles 70 procent, ik geloof dat ze nog maar 18 euro waren ofzo…

als ze daar niet meer zijn heb je hier toch mooi mazzel
ze zijn wel erg gaaf

UPPP

Als bij de Tango is nu 70 % korting en ik denk niet dat die schoenen normale prijs 100 euro waren. En je mag ze bij de Tango omdat die failliet is niet meer terug brengen. Maar alsnog succes !

Tango failliet :open_mouth:

Oehh, ik vind die blauwe heel gaaf, alleen vind de hak helaas niet iets te hoog voor mij. Succes!

Ja jammer genoeg wel, maar je kunt nog gauw even schoenen inslaan overal in alle Tango,s in Nl is alles 70% korting !

PS: bij de Nelly zijn die blauwe pumps voor ¤41 te koop excl verzendkosten, voor mensen die ze leuk vinden maar dit niet de goede maat is :slightly_smiling_face:

Als ze bij de tango 18 euro zijn, verkoop ik ze natuurlijk voor goedkoper :stuck_out_tongue: Bied anders maar, ik wil ze echt kwijt :slightly_smiling_face: Mijn schoenen nemen de controle van mijn kamer namelijk over…