2 morningafter pillen?

hey, het is midden in de nacht maar ik kan niet slapen…
Ongeveer 9uur geleden heb ik de MAP genomen maar ik lees op internet dat je het 2keer moet innemen ofzo? Ik begrijp er niets van, waarom zitten er dan geen 2 pilletjes in 1 doosje? Of is 1 pil voldoende?
thanks!

nee je hoeft maar 1 pil te slikken

Ik had er maar 1.

ik had 2…

volgens mij is 1 genoeg hoor, mijn vriendin had er ook 1, (zie foreveralone, hihi)
en gelukkig is ze ongesteld geworden

bij mij zaten er in een doos 2 pillen… xd

Hmm bij mij echt maar 1, misschien had jij gewoon een andere. Want mn moeder begon ook al over 2 pillen.

zou kunnen, ik had een gigantische blauwe doos met PLAN B erop

Hm ik had een roze met witte :’) Ik zal is kijken welke ik had.
Ja op het herhalingsrecept staat ook: 1 ST NORLEVO TABL 1.5MG
Dusja 1 is niet zo raar.

Kijk op de bijsluiter ipv op internet, want het internet gaat niet over de specifieke pil die jij hebt.

Het verschilt denk ik per merk. Een vriendin van mij had er twee, en ik had er maar 1.

Lees de bijsluiter. Meestal hoef je er maar een keer een te slikken. Bij het merk wat jij hebt denk ik ook een aangezien er maar een in zit.

het staat wel in de bijsluiter, maar volgens mij hoef je er maar 1 te slikken hoor.

als je dr maar 1 hebt zal het wel 1 zijn.

als je norlevo genomen hebt is het er maar 1.

Nog veel mensen hebben een MAP ooit geslikt, dat wist ik helemaal niet. Maar kijk idd in de bijsluiter, en ik denk ook wel als er maar 1 inzit dat je er maar 1 hoeft… En anders de dokter bellen.

Als er 1 in het doosje zat, was het er maar 1.

ik had norlevo en dat is er maar 1.
stond niet in de bijsluiter dat het er 2 moesten zijn… en anders zou t ook wel beetje duur worden. 1 kost 15 euro hier… dus 2 kosten 30.
dat zou ik niet normaal vinden om er zoveel voor te betalen haha :wink:

Norlevo is er inderdaad maar 1tje zoals iedereen zegt. Als er maar 1 in het doosje zat hoef je er ook maar 1 te slikken lijkt me. Beetje raar als ze dat er niet bijzeggen. :wink:
Maak je niet druk.

Dat ligt aan de pil die je hebt.
Sommige merken/soorten hebben er 2 in het doosje zitten, andere maar 1.
bij norlevo zit er inderdaad maar 1 in, omdat je er daarvan ook maar 1 nodig hebt.
Je hoeft je dus nergens druk over te maken!