2 mensen tegelijkertijd op 1 facebookaccount?

ik heb dus iemand zijn wachtwoord van facebook om ernstige redenen te weten moeten komen.

Nu vraag ik me af of die persoon het kan zien dat ik op zijn facebook aan het neuzen ben, terwijl hij zelf ook online is?
weet iemand dit?

NIET DOEN.

nee, volgens mij niet. tenzij je natuurlijk iets doet wat op het prikbord komt te staan.

wel als hij/zij op dat zelfde moment online is, want dan wordt hij/zij opeens van facebook afgegooid.

maar, uhm.
waarom zou je op iemands facebook rondkijken als dat duidelijk niet mag?

^idd het moet dan wel een heel ernstige reden zijn om op iemands facebook te gaan.

het gaat hier echt wel om serieuze dingen, er is veel bedrog in het spel, het is niet zomaar om iemand eventjes een loer te draaien

Okay, ga er dan maar 's op als diegene zelf niet online is.

Wat voor ernstige reden?
Zelfmoord is ernstig, en ik zie dan niet waarom je daarvoor op iemands facebook account hoeft te zitten.

nu bent ik heeeeel nieuwschrierig hahaha

nee hoor, op me werk zitten we ook met meerdere op dezelfde facebook. word er nooit af gegooit

Nee, je ziet het niet als er plots nog iemand op je account komt. Geen melding, niet afgegooid worden, niks. Je kan perfect op iemand z’n account terwijl de andere erop zit, zonder dat die het merkt (tenzij je op chat gaat zitten praten of dingen begint te posten ofzo).

Ik krijg een berichtje als iemand op een ander IP adres op mijn facebook zit, dus ik zou het niet uitproberen. Ik zou het überhaupt niet doen.

Ohja, als je dat zo instelt, maar dat is niet standaard en echt heel veel mensen hebben het niet volgens mij (:

Waar kan je dat instellen? =] Dat wil ik ook :3

Mja ik denk het ook niet, maar als je het niet zeker weet is het niet zo handig om op iemands facebook rond te sneaken :’) Maargoed, ik zou echt woest zijn als ik merkte dat iemand tussen mijn privé berichten rond aan het neuzen was, ook al heb ik niets te verbergen!

Bij privacy/beveiligingsinstellingen ergens…

Account settings → Security → Recognized Devices :slightly_smiling_face: geen idee hoe het in het Nederlands heet, maar het geeft wel een idee ^^

Hm, dan staat er: You do not have any registered devices.

ik had dat ene keer had ik ergens het aan late staAN ging diegene in mijn chats prate daardoor had ik het door ik dacht heb een hacker

Ja je ziet inderdaad de eigenaar van de facebook op de chat typen :wink:
Maar als je echt handig bent, ga je 's nachts… Dan weet je dat hij/zij er niet op zit…
Maar als je diegene echt niet vertrouwt kan je het toch beter afkappen…