2 meisjes?

hallo allemaal, ik zit een beetje in de problemen en ik dacht dat jullie me misschien wel konden helpen! ik zal het even uitleggen:

een paar weken geleden heb ik de nummer van een hele lieve, mooie jongen gevraagd. hij zei natuurlijk ja. enkele weken later toen ik op zijn facebook keek zag ik dat hij een lief had! ik storte in want ik was eigenlijk wel een beetje verliefd op hem! toen ik afgelopen woensdag met hem iets ging doen was hij heel verlegen enzo. toen we samen naa huis fietste moest ik afslaan en kreeg ik een knuffel van hem! natuurlijk was ik daar heel blij mee! die zelfde da nog vroe hij aan me of ik verliefd op hem was. ik zei dat ik gevoelens voor hem had maar dat hij een lief heeft. hij zei dat hij ook op mij was maar ook nog op zijn lief.
hij vertelde me dat hij niet kon kiezen! nu gisteren ben ik hem weer tegen gekomen. ik heb een beetje met hem gepraat maar omdat ik verlegen ben zei ik niet zoveel. s" avonds kreeg ik opnieuw een knuffel van hem!

maar nu heb ik geen idee wat ik moet denken!
ik heb het nog al is mee gemaakt dat ik verliefd werd op een jongen met een lief
en hij koos voor zijn lief!
en ik heb bang dat dit opnieuw gebeurt!

kan iemand me helpen?
ik zie die jongen echt super graag! voor mij is hij perfect!!!

groetjes nette x

Zou jij willen dat hij het uitmaakt met zijn vriendin voor jou, terwijl hij jou misschien dan ook wel weer inruilt voor een ander?

als hij voor jou kiest en niet zijn lief dan moet je ook niet heel blij zijn want na een tijdje komt hij iemand anders tegen dan keist hij ok haar niet jou. laat hem met rust, zoek een ander en het is ook gemeent egenover zijn ‘lief’

Het feit dat hij met je flirt en zijn nummer geeft terwijl hij een vriendin heeft is al reden genoeg om niet verder met hem te gaan of verder te hopen. Er komt heus wel weer een ander. Als hij zo met jou omgaat terwijl hij nog een vriendin heeft, dan doet hij dit jou ook aan als hij met jou samen zou zijn. Zegt genoeg lijkt me.

naja als hij gelukkig is met zijn lief dan zou ik hem gewoon laten.
maarja als hij twijfelt kun jij er ook niets aan doen, wacht gewoon af.

jaa ik weet het, iedereen zegt dat maar ik kan hem echt niet vergeten! hij is wel lief en leuk en mooi enzo. pff o:

Hier ben ik het echt zò erg mee eens :slightly_smiling_face:.

ONCE A CHEATER ALWAYS A CHEATER.

!!! Dikke uitroeptekens erachter. De kans is HEEL groot dat je spijt gaat krijgen,
en een gebroken hart.

~

[/b]

Als hij zijn nummer geeft aan jou, terwijl hij een vriendin heeft, is ie niet te vertrouwen.
Hij zal dit ook bij jou doen in het vervolg.
Kortom: exit met deze jongen.