2 Meisjes en 1 Jongen...

Ik zit dus met een best wel stom probleem want mijn vriendin en ik zijn op de zelfde jongen verliefd. Ik ken hem nog van de basisschool en zij 1 jaar ik heb ook al eens met hem gehad maar dat was toch weer uitgegaan (Toen had hij mij gevraagd) Maar nu dus het vervelende ik had verteld dat ik op hem was en zij zei zo van ik ook eerst zag ik het probleem nog niet hij zou wel kiezen maar als zij nu met hem flirt word ik jaloers ik kan gewoon niet meer aardig naar haar kijken terwijl ik haar wel als beste vriendin wil houden en ik ben ook als de dood dat hij haar leuker vind dan mij enz… (hoop dat je het snapt) Maar ik weet dus niet wat ik moet doen… En ik wil hem niet uit mijn hoofd zetten want het is veel te leuk om aan hem te denken…

Maar nu dus mijn vraag aan jullie: Hebben jullie dit ook wel een meegemaakt of heb je tips ? Moet ik een van beide kiezen? En hoe kom ik erachter of hij me leuk vind en hebben jullie flirttips ofzo…:stuck_out_tongue:
Ik zou het heel fijn vinden! Thanks

spreek gewoon met je vriendin af dat jullie vragen wie hij leuker vind ,
maar dat jullie dan geen rusie krijgen en het elkaar gunnen.
misschien kiest hij ook wel geen 1 van jullie… en dan is die “ruzie” voor niks.

Bedankt maar ik denk dat we dat allebei niet durven…
Toch heel erg bedankt!

Tsjaa je moet het de ander kunnen gunnen. Als jullie dat allebei niet kunnen dan kunnen jullie afspreken dat jullie allebei van hem afblijven :]

Het zal wel moeten… Ik haat dit!!

já ik herken dit probleem… kword ook altijd best snel jaloers
als een leuke jonge met mijn bf flirt ofzo.
maar het is toch je vriendin en moet je blij voor dr zijn.
maaar mischien vind die jonge jou wel leuker als je vriendin ;’)
Goood luck :angel:

Misschien wel het moeilijkste, maar wel het beste.
Als je echt je vriendschap wil behouden, moeten jullie hem allebei laten gaan.
Dat is echt de enige manier.

hoe erg je hem ook wilt je moet je bf hem wel gunnen
ik begrijp dat je jaloers bent dus ik zou met je bf bespreken dat jullie aan hem vragen wat hij wilt want als jullie beide met hem flirten wordt het een soort wedstrijd en jullie vriendschap gaat stuk!
&een jongen hoort niet tussen een vriendschap in te komen
maar stel de jongen kiest voor jou moet je toch nog eraan denken dat je je bf best veel pijn kan doen als jij dan bvb met die jongen zoent ofzo waar zij bij is.
&is hij dat allemaal wel waard? (:

Hetzelfdeprobleem.
Maar wij hebben gepraat,
en we blijven van hem af, we laten hem gaan,
het zit echt tussen onze vriendschap,
en dat willen we echt niet.
x

afspreken dat je allebei niet voor hem gaat.

Ik heb dat nu ook, maar dit meisje is niet mijn bf. Hij ging eerst heel erg met haar om, en nu opeens loopt hij heel erg met mij te flirten, en kijkt hij amper naar haar, en zij is nu jaloers op mij. xD