2 make-upvragen -> 88 palette en oogschaduw-basis NYX

Hee,
onlangs heb ik ergens het 88 palette gezien en ik wilde hem meteen hebben natuurlijk. Hij is te koop bij Coastal Scents, ik had ook gehoord dat de kwaliteit van het palette dat daar te koop is erg goed is. Maar aangezien dat een Amerikaanse webshop is en ik geen zin heb om de redelijk hoge verzendkosten te betalen, vroeg ik me af of het palette van boozyshop.nl dezelfde is.

Omdat ik nog geen oogschaduwbasis heb, bedacht ik me dat dat misschien wel een goede aankoop zou zijn. Nu heb ik die van NYX gezien, en ik vroeg me af wat het verschil is tussen de kleuren (pearl, white en skin).

Bedankt als je dit helemaal gelezen hebt, en als dit een overbodig topic is hoor ik het graag, dan laat ik hem verwijderen!

Het 88 pallet is denk ik het zelfde, ik heb ze allebei niet maar de kwaliteit zal niet slechter zijn omdat ik mensen heb gehoord over beiden webshops, en ze waren allemaal tevreden.

De oogschaduwbassisen,
Pearl = is denk ik iets van shimmer.
White = wit.
Skin = huidskleurig, beige.

Oké, heel erg bedankt. Dan bestel ik dat palette gewoon.
Maar als het goed is zie je de oogschaduwbasis niet meer na het opdoen van de oogschaduw, toch? Wat maakt het dan uit of je white of skin doet? (Misschien (waarschijnlijk) ben ik nu echt best dom, maar goed, het is nog vroeg.)

Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt,
En je bent helemaal niet dom hoor, alles moet je leren.
Ik heb namelijk eerlijk gezegd ook geen idee.
Het klopt dat als je het opsmeert het gelijk hoort in te trekken.
Ik ga even googelen voor je.

Ik heb de oogschaduwbasis van nyx, in white. Als je 'm uitsmeert zie je nog wel wit op je ooglid, maar niet zo fel als in het potje/onuitgesmeerd op je ooglid. Ik vind 'm overigens niet zo goed werken, oogschaduw gaat er al snel af en ik heb niet echt het gevoel dat 'ie veel doet. Je kan ook gewoon van catrice ofzo halen, die heb ik ook en valt best goed mee.

^ Oké, dan haal ik die gewoon. :slightly_smiling_face:

weet iemand waar je een puntenslijper voor het nyx jumbo eye pencil kan kopen ?