2 maanden overtijd !!

in 2010 werd ik voor het eerst ongesteld en heb sindsdien wel eens een maand overgeslagen, maar dit jaar ben ik na januari niet meer ongesteld geweest en heb geen seks gehad of zo dus kan niet zwanger zijn !
dus misschien kunnen de meiden met advies of ervaring me helpen thanks !!

Misschien ben je dan gewoon nog niet regelmatig ongesteld, vooral in het begin kun je maanden overslaan en dit is niet heel raar.

Het kan zijn dat je onregelmatig ongesteld bent… Oh en ben je laatst heel erg afgevallen terwijl je al best dun bent? Dat kan ook een reden zijn?

Duurt altijd even voor je regelmaat hebt. Bij mij zat er in het begin ook wel eens een half jaar tussen. Geduld.

Als je pas net ongesteld bent geworden kan het heel erg onregelmatig zijn in het begin. Soms duurt het even voor alles goed gaat. Ik had hier ook last van.

Typisch geval van onregelmatige menstruatie :wink: je hoeft je er dus geen zorgen over te maken:)

Dat kan hoor. Ik ken iemand die een half jaar niet ongesteld is geweest en toen weer wel. Dus geen reden om je zorgen over te maken (:.

gelukkig maar thanks

Nou, een geluk heb je eigenlijk dat je best wel tijd tussen heb zitten… Ik was gelijk van dag 1 regelmatig ongesteld :pensive: Iedere maand, dezelfde dag, dezelfde tijdsstip.

Maar goed :slightly_smiling_face: Het komt goed

ik ben ook nog niet regelmatig ongesteld?
1x in de 3 maanden ofzoo (:

Je kan voor de zeker heid altijd even naar de apotheek toe of naar de dokter.

Hoelang ben je eigenlijk onregelmatig? Ik ben nu al twee jaar ongesteld en ben het nogsteeds onregelmatig. Is dat wel normaal?