2 maanden niet ongesteld

hey meiden,

Ik zit met een klein probleempje. Ik ben al minimaal 2 maanden niet ongesteld geworden en heb ook geen seks gehad of iets dus ben niet zwanger.

Weet iemand wat ik kan doen? Ik zit momenteel voor nog 4 weken in Canada dus kan niet naar een dokter zolang het geen nood heeft. En op internet kijken vind ik eng omdat je wat internet betreft altijd dood gaat of iets dergelijks.

Hoop dat er meiden zijn die mij kunnen helpen.
Info:
Ik ben 19 en al sinds +/-12 jaar ongesteld en slik niet de pil wel ooit gedaan maar had altijd doorbraak bloedingen dus maar gestopt. Ik heb ook geen sex gehad of iets dergelijks.

Dat is lastig, dit kan echt verschillende redenen hebben. Ben je wel regelmatig? Altijd al geweest?
Is je gewicht veranderd sinds je laatste ongesteldheid of heb je ergens heel veel stress om? Wanneer heb je voor het laatst de pil geslikt en ben je daarna nog ongesteld geweest?

Nadat ik met de pil was gestopt ben ik echt iets van 4 maanden niet ongesteld geweest. Ik heb toen bij de dokter een pil gekregen om mijn menstruatie weer op te starten. Dus het zou goed kunnen (als je recentelijk met de pil gestopt bent) dat het daar aan ligt. :slightly_smiling_face:

Euhm, ik ben wel wat kilo’s aangekomen maar ben ondanks dat nog wel ongesteld geweest. En ik heb geen stress helemaal niet zelfs want loop stage in een dierentuin in Canada en voel me hier heel thuis en geen stress niks. En de pil is denk ook al 2-3 jaar geleden, en daarna ben ik ook ongesteld geweest. Mijn eerste en laatste keer (tot nu toe) seks is ook al iets meer dan een jaar geleden en daarna ben ik nog gewoon ongesteld geworden.
En ik heb altijd wel problemen met onregelmatigheid gehad maar niet minimaal 2 maanden.

Zou als je thuis komt naar de dokter gaan en verder geen druk om maken.

Dit mag in het menstruatietopic