2 liefdes in 1 keer kwijt

ik heb mijn vriendje en mijn bff gesnapt toen ze met elkaar stonden te zoenen. weet niet weer wat ik moet doen, ben zo erg verdrietig. Kan ik ernaast zitten? want dat hoop ik zo, maar ik durf niet meer met mijn bff en vriendje te praten of het echt waar is.

Beetje vreemd je hebt ze gesnapt maar je weet niet of het echt waar is?
Als het waar is, weg met die 2 je hebt helemaal niks aan mensen die je bedriegen.

Als je het met eigen ogen hebt gezien,dan zal je er vast niet naast zitten. Die mensen zijn je niet waard, ik zou er met ze over praten, en ze dan beide dumpen.

Sterkte meid.

Waar, echt, waar wil je precies naast zitten?
Je hebt ze toch gezien?.__.’

dit + confronteren.

Wat heb je dan precies gezien? Een hele zoensessie?
Wij weten niet wat je precies hebt gezien etc., maar de beste oplossing, ALS je nog bevriend met ze wilt zijn, is toch echt even uitpraten.

ik heb alleen heel even gezien dat ze zoende, toen ben ik gelijk naar mijn kamer gerent en heb daar zitten janken (ik was toen jarig en vierde een feestje bij mij thuis), maar ik geloof het gewoon nog steeds niet. Mijn bff ken ik al sinds ik op de kleuterschool zat en ik heb al 2 jaar verkering met mijn vriendje.

Zoenen is zoenen, ook al heb je het maar heel even gezien lijkt me…? Ik vind het heel lullig voor je, echt. Maar je moet jezelf niet voor de gek houden.

Je hebt het dus gezien.

Leuke mensen zeg :s

het is dus echt waar, maar hoe kan ik het vergeten? ik huil er echt de hele tijd om en kan aan nix anders meer denken.

Je moet het niet vergeten. Als ik jou zo hoor praten heb ik het idee dat je het liefst zou willen doen alsof er niks gebeurd is. Maar er is wel iets gebeurd, twee mensen die je vertrouwde hebben je bedrogen. Als ik jou was zou ik ze er mee confronteren. En als ik jou was zou ik overwegen of ik nog wel verder wil met die vriendschap. [Die jongen zou ik sowieso nooit meer willen zien, ik denk dat ik mijn allerbeste vriendin nog wel een tweede kans zou geven].

Maargoed, het is jouw keuze. Sterkte ermee meis.

Je hebt gelijk ik moet het niet vergeten en gewoon mijn vriendje keihard dumpen, er komt vast wel een keer een ander. Met mijn bff komt het vast wel weer goed. Maar wat nou als zij verder wil met hem, en hij met haar?

Sterkte ja, dat is zwaar klote.
dat vriendje van je moet je vergeten. En dat je bff met hem heeft lopen zoenen is ook niet acceptabel.
Het hangt er vanaf hoe goed je kan vergeven, maar ik zou ze allebei niet meer hoeven te zien.

Wow hoe kan die vriendin dat nou maken!! Je kent haar al zo lang, je hebt al zo lang met je vriendje en dan ook nog op je feestje?? Dit moet je echt niet pikken hoor. Ze moeten zich flink schamen.

Confronteren…Je hebt het met je eigen ogen gezien. Wat erg voor je, meid. Sterkte!

Vriendje dumpen, en als je nog vrienden wil blijven met die vriendin, dan zou ik het idd even uitpraten. Maar als ik jou was zou ik die vriendin ook laten vallen…
Sterkte ermee meid!

jeetje wat rot zeg! dat vriendje zou ik sowieso laten vallen. héél héél misschien zou ik mn vriendin nog een kans geven, maar dan moet ze wel met een verdomd goede reden komen.

Wow hoe kunnen ze dat doen? Ik zou ze er allebei mee confronteren en net als wat hierboven al is gezegd je vriendje sowieso dumpen. Als je bereid bent je vriendin een tweede kans te geven zou ik heel goed met haar gaan praten en dan denk ik dat je wel merkt of zij die tweede kans waard is. Sterkte ermee meis!

Ik denk dat ik vandaag nog m’n vriendje dump met een smsje, als hij zomaar met iemand anders staat te zoenen hoef ik hem ook niet meer te zien. Met mijn vriendin ga ik wel praten, maar ik weet nog niet waneer want nu kan ik het echt nog niet.

dumpen die shit!
beter dan shit zijn ze niet, echt waar!
ze zijn het je niet waard.