2 kettingen: Disney Couture en Swarovski

Hoi allemaal,

Bij deze doe ik deze twee kettingen weg. Ze zijn beiden nog nooit gedragen.

Ketting 1: Disney Couture - Dreams come true (Zilverkleurig) Verkocht

Ketting 2: Swarovski - Match

Dit is een met goud en rhodium ingelegde ketting van het merk Swarovski met twee ineengestrengelde hartjes. De hartjes moeten eenheid en liefde symboliseren. De ketting is bezet met Swarovski steentjes. Op het zilveren hartje staat ‘‘LOVE’’ aan de zijkant gegrafeerd. Doordat deze ketting nog steeds verkocht wordt, is er nog een optie om een set te krijgen met eventueel een armband of ring. Deze heb ik echter niet, maar zijn wel verkrijgbaar via Swarovski.

Bij de ketting zit een echtheidscertificaat.

De ketting zit in een luxe doosje met een kartonnen tasje. Het verzenden kan als pakketje(track and trace), let dan wel dat de verzendkosten hoger worden.

Ketting is 35-40 cm lang.

Originele verkoopprijs is 79 euro. Dit exemplaar gloednieuw. Doe dus een leuk bod. Mocht ik het een goede prijs vinden, neem ik contact met u op. Mocht u hem zelf meteen willen, mail dan voor een overeenkomst.

Marktplaats link: http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/kettingen/m682846152-swarovski-ketting-match.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Ik heb bij elk van de kettingen een link naar marktplaats gezet, mocht je niet via girlscene willen kopen. Je mag me ook gewoon noten! Ik neem alleen serieuze biedingen aan!

-Marloes

Up

up

^^

Mooie sierraden, vooral die van Disney! :slightly_smiling_face: succes!

^^

Mocht je meer willen zien van deze kettingen? Klik dan op de marktplaats link die bij de kettingen staat! :grinning:

^*^

Upps

UP

whup

UP

uppp

leuke sieraden succes

Disney Couture ketting is gereserveerd!