2 keer laten zitten doorhem

heyy, ik was dus met een jongen bezig maar hy heeft me 2x laten zitten voor een meisje…
het is een lang verhaal maar de laatste keer ging hij na een paar dagen niet meer bezig te zijn met mij alweer met het meisje.
ik heb niks fout gedaan maar toch doet hij of ik alles gedaan heb, hij heeft me geblokt op whatsapp en wil niet meer met me praten ik weet niet waarom want we waren ook gewoon vrienden.
weten jullie mischien een manier hoe ik het kan oplossen met hem want wil hem niet kwijt als vriend en gewoon er weer mee kunnen praten?

Zijn leven, laat hem? Ik snap dat je het vervelend vind maar hij is je niks verplicht als vriend zijnde.

Ik zou hem gewoon lekker laten hoor. Als hij zo vreemd tegen jou doet, zou ik hem niet meer als vriend willen. Maar als je hem echt te vriend wil houden, laat hem dan even gewoon. Even niet praten, dan komt hij (misschien) vanzelf weer terug.

ja het is niet dat ik aleen vrienden met hem ben ik had er 2 keer bijna een relatie mee en ondertussen deden we ook gewoon als vrienden dus allebei tegenlijk daarom.

Blijkbaar heeft hij daar geen behoefte aan. Zo zijn jongens. Het zijn net varkens.

laat hem gaan

Als hij zo tegen jou doet verdiend hij jou niet, ook niet als gewone vriendin!