2 keer gezien, maar wat nu?

Heyy,

Ik ging op Koningsdag naar een festival. Toen we (een vriendin en ik) op de heenreis in de bus zaten, zaten er jongens naast ons. Ze begonnen met ons te praten en van het een op het ander vroegen ze onze instagram en snapchat, die hebben we toen ook gegeven. Na de busreis naar het festival hebben we ze die dag niet meer gezien. Die dagen erna hadden we gewoon beetje contact door foto’s te sturen enzo op snapchat. Toen heel toevallig kwamen we ze weer tegen op bevrijdingsdag, met een beetje awkward (ofzo?) naar elkaar te lachen liepen we toch beide door. En hebben we ze niet meer gezien.
Maar we hebben wel nog steeds contact via social media met elkaar. Maar ik heb het idee dat ik 1 van die 2 jongens een beetje leuk begin te vinden ofzo?! :flushed: En zou graag meer contact met ze willen, gewoon echte gesprekken ofzo, en niet alleen een foto van wat je aan het doen bent. Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet beginnen. En is dit niet raar, na 2 keer iemand gezien te hebben en bijna niks weet over diegene, al iemand leuk te vinden??

Weet iemand wat ik kan doen?

xxx

Vraag z;n nummer, vind ik zelf niet raar aangezien je toch al zijn instagram en snapchat hebt.

Idd, ik vind het ook niet raar om z’n nummer te vragen. Als je dan met hem gaat appen kom je er vanzelf achter of het echt een leuke jongen is of niet,

Vraag zn nummer, je hebt niks te verliezen

Iemand ideeën hoe ik dit moet/kan vragen? :flushed: :flushed:

Gewoon vragen via Snapchat. ‘‘Hey, wat is je nummer? Dit praat zo lastig.’’ En als hij zijn nummer dan stuurt een screenshot van de snap maken :’)

Maar het is zeg maar niet dat we echte gesprekken hebben (echt maar heeel soms). We sturen zeg maar meer gewoon foto’s van wat we aan het doen zijn, of als we ergens heen gaan ofzo. Als je begrijpt wat ik bedoel haha

Als nog zou ik het gewoon vragen!

Dan laat je het ‘‘dit praat zo lastig’’ gedeelte toch achterwege? Niet zo moeilijk doen en gewoon vragen.

Anders begin je gewoon met snaps sturen van heee alles goed? etc
en dan kun je na een tijdje zn nummer wel vragen :slightly_smiling_face:

Thankss! Ik zal kijken of het ‘werkt’ :stuck_out_tongue: