2 jongens

nou, ik zit met een probleem en het klinkt misschien wat arrogant maar 2 jongens vinden mij leuk en ik vind hun allebei ook echt super leuk en weet neit wat ik moet doen. De ene ken ik al langer en ik praat best vaak gewoon met hem en de ander ken ik van een feest en ik heb ook met hem gezoend. Nou spreek ik ze allebei best veel en sms ik heel veel met allebei. Ik begin ze allebei heel leuk te vinden, maar ik vind het ontzettend lullig om ze allebei zo aan het lijntje te houden. Ik weet niet hoe ik erachter kan komen wie ik nou echt het leukst vind zeg maar. ik ga niet met allebei afspreken, dat vind ik namelijk ook lullig. en mijn gevoel volgen… echt, hoe doe je dat? hebben jullie misschien tips?

Ja je gevoel volgen.
Maar hoe kan je gevoel hebben voor 2 jongens?
volgens mij vind je de aandacht wel leuk (:
zou niet weten wat je moet doen

Vind je de aandacht leuk, of de jongens?

En ehm, ik zou ja gewoon je gevoel volgen. En schrijf alle voor & nadelen op van die jongens, als het echt zó lastig is.

In jouw geval zou ik kiezen voor de jongen met wie je het best kan praten…

Ik zou geeneen nemen, denk dat als je met de 1 neemt, steeds aan de ander denkt en andersom.
Maar denk er nog maar even goed over na, de plus- en minpunten een beetje op een rijtje zetten.

idd je gevoel volgen. bij wie denk je nou écht het meest van; oeeeh die is toch wel wat leuker/aardiger/sexy’er enz.
of schrijf een briefje met de voor en nadelen ofzo, en de gene die je het meest aanspreekt, ga ervoor!

wat Brod zegt
als je ze allebei aardig vind, maar met de één beter kan praten zou ik hem kiezen
maar ik vind ook dat je niet zo moet kiezen, je moet niet iemand kiezen als je 2 mensen leuk vind
kies dan niemand