2 jongens,

Er zijn 2 jongens die ik best leuk vind, maar ik weet niet of ze me leuk vinden, wat denken jullie?

J.
J. woont vlak bij mij en ik ga vaak op bezoek, vaak zitten we dan op de bank, slaat hij een arm om me heen, en aait mijn hand en knuffelt me enzo.

L.
L. zit in mijn klas, hij vraagt veel aandacht aan me, pakt mijn hand vaak tijdens de les, en aait dan ook mijn hand, slaat soms ook een arm om me heen en lacht veel naar me.

wat denken jullie???
Ik weet dus echt niet of zij mij leuk vinden en wie mij het leukst vind enzo.

PLEASE HELP.

Wil je het weten gewoon vragen hé xD

Kijk eerst eens wie JIJ het leukste vind…

Het lijkt me dus zo kut als je eigen vriendje bij je in de klas zit x]

Ik vind ze allebei heel leuk.

L is heel grappig
J heel teder.

Gosh, moeilijk.

t lijkt me ten eerste vooral belangrijk wie jij het leukste vind XD
maar of die jongens je leuk vinden… tja… ik ken ze niet dus weet niet hoe ze met andere meisjes omgaan (:

L reageert tegen bv. mijn bff heel anders, haar negeert af en toe, en is niet geintereseert.

van J. weet ik niet hoe hij met andere omgaat,

haha mij ook :stuck_out_tongue:

ik vind het net lijken alsof je aan het kiezen bent met welke jongen je verder wilt en wilt kijken van hmm welke is het leukst met wie moet ik nou nemen

hmmm
ik vind grappig belangrijker denk ik, dat teder, ik weet niet.
Ben zelf niet zo van de klef doenerij dusja.
Licht eraan wat je zelf liever hebt.

Dat dacht ik dus ook. Stel ze vinden je allebei leuk en jij gaat er een beetje op in, dan geef je ze dus allbei hoop. En dan ga je dadelijk kiezen en dan breek je van minimaal een van de twee zijn hart. Want je hebt ze dan een beetje aan het lijntje gehoude!!!

Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind dit echt VRESELIJK egoistisch van je.
Het doet serieus veel pijn als je zo aan het lijntje word gehouden! En het hoeft niet eens!

Mijn vriendin ook: Jaa, ik zit vet in de flow met zo’n jongen. Maar ik vind z’n beste vriend ook heel erg leuk! Nja, I’ll take them both.
Ik heb meteen gezegd dat ik dat absoluut niet vind kunnen.
Speel gewoon niet met iemands hart, oke. Zeker als het niet hoeft. Bedenk gewoon eens goed met wie je verder wilt, ook al denk ik -als ik het zo hoor dan- dat je niet echt verliefd bent op ze. Maar stop iig met flirten voordat je het zeker weet, okee?

Ik heb zo ongeveer precies hetzelfde…
Ik heb een paar maanden terug met een jongen gezoend…
Ik kende hem al best lang en goed,
Maar het is een vriend van mijn broertje… heb hem daarna niet meer gezien tot 2 weken geleden, en hij kom erbij zitten enal heel aardig…
Toen zag ik hem vorige week ook weer met uitgaan en vind hem toch wel heel leuk, en aan de gesprekken op msn te merken vind hij mij ook leuk!
Alleen heb ik toen die avond met een andere jongen gezoend! vraag met niet waarom… maar het gebeurde gewoon, alleen vind die jongen mij nu ook leuk, en hij is wel knap maar ik vind hem niet echt leuk… en hij vraagt telkens van zullen we een keer iets met zijn 2e gaan doen!
Maarja achja…
Ik zou in iedergeval gewoon gaan voor de jongen die jij het leukst vind…
Ik heb zo het idee dat ze jou wel allebei leuk vinden, en als jij laat merken dat jij een van hun ook leuk vind komt het vast wel goed!
xx

op welke van de twee ben je verliefd? toch niet op allebei?

Tja, wij kunnen moeilijk hier op internet, terwijl iedereen anoniem is, zeggen voor wie je beter kunt gaan.

Het zijn twee levende wezens, niet twee paar schoenen. Je kan ze dus nooit allebei hebben, en wij kunnen dus nooit beslissen wie jij uitkiest. En je moet je keuze al helemaal niet baseren op wie jou leuk/het leukst vindt.

Dit is echt iets wat jij zal moeten beslissen…
kijk naar de goede kanten/slechte kanten?
vergelijk ze.
JIJ beslist wie je leuk vind, niet wij en niet die jongens.

Ik begrijp de reacties van iedereen hier, maar ik begrijp jou óók.
Ik heb namelijk hetzelfde nu, alleen is het bij mij zo dat ik ze allebei
nog niet goed ken, en ik ga niet op uiterlijk beslissen wie ik het leukst
vind. Maar ik weet dat ze me allebei mogen en misschien wel leuk vinden,
maar als je iemand eerst wil leren kennen voor je kiest, dan noem ik dat
niet echt spelen met iemand eigenlijk, net alsof er een vraag aan je gesteld
word waar je ja of nee op moet antwoorden maar je weet niet wat de vraag
is. Ik kan in ieder geval niet zeggen of ze je leuk vinden, maar ik wens je
veel succes, want ik weet hoe kut het is.